نیوز سیتی!
08 بهمن 1401 - 16:20

سپاه در عرصه سازندگی و محرومیت زدایی همواره در صحنه حضورد ارد

زنجان-استاندار زنجان با بیان اینکه سپاه پاسداران نقش مهمی در توسعه کشور در بخش های مختلف دارد، گفت: این نیروی در حوزه سازندگی و محرومیت زدایی همواره در صحنه آماده بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن افشارچی ظهر شنبه در کارگروه بسیج سازندگی سپاه ا اشاره به وقایع اخیر و دشمنی هایی که با سپاه انجام شده و می شود گفت: از سپاه به عنوان پاسدار اقتدار ایران اسلامی نام برده شده است اما به اعتقاد من، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها پاسدار اقتدار نظام جمهوری اسلامی است، بلکه سازنده آن اقتدار هم است.

وی با بیان اینکه بخشی از اقتدار سپاه در نظام جمهوری اسلامی، در جبهه دفاعی اتفاق افتاده است، افزود: با سازو کاری که رخ داده آنچه که در حوزه دفاعی شاهد آن هستیم این است که ۲ ابر قدرت جهانی در حال التماس به ایران هستند و یکی از آنها تجهیزات می‌خواهد و دیگری اصرار دارد که ایران وارد این حوزه نشود.

افشارچی ادامه داد: این مهم نشانگر این است که علاوه بر پاسداری از اقتدار کشور، اقتدار لازم در حوزه زیرساخت دفاعی کشور نیز ساخته شده است و این همان چیزی است که ما تحت عنوان استقلال از آن یاد می کنیم و انقلاب اسلامی هم بر پایه آن شکل گرفت.

استاندار زنجان، با اشاره به اینکه در عمل شاهد هستیم که سپاه، اقتدار سازی را مقدم بر پاسداری از اقتدار مدنظر قرار دارد، گفت: اقدامات سپاه در هر ۲ بخش قابل تقدیر و احترام است.

افشارچی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه سازندگی در روستاها نیز ورود کرده است، افزود: سپاه با بروکراسی کمتر و ساده‌تر، کمک‌های شایانی در این بخش دارد و امیدواریم به تلاش های موثر خود در این حوزه نیز همچنان با قوت و اقتدار ادامه دهد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1002933

مهمترین اخبار ایران و جهان: