نیوز سیتی!
12 بهمن 1401 - 12:22

دختران ایرانی سرآمد روزگار هستند

اهواز - استاندار خوزستان گفت: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب صبح امروز چهارشنبه در آئین نمادین استانی زنگ انقلاب با تاکید بر نقش مردم در به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: تربیت دانش آموزانی با تاسی از مکتب شهید فهمیده می‌بایست به عنوان یک اساس و اولویت در دستور کار متولیان تعلیم و تربیت قرار گیرد چه آنکه شهدای مدافع حرم هم نیز تربیت یافته همین مدارس و این نظام تعلیم و تربیت انقلاب است.

وی در ادامه با اظهار اینکه امروز دختران گام دوم انقلاب با تاسی به ارزش‌های انقلابی نقشی محوری در اعتلای ارزش‌های انقلابی ایفا می‌کنند، اضافه کرد: بر خلاف تبلیغات شوم دشمنان و تلاش آنها برای ایجاد تفرقه دختران ما سرآمد روزگار هستند و مادران و دانشمندان آینده ما هستند و می‌بایست با تمام توان در کنار آنها باشیم.

استاندار خوزستان در پایان گفت: رهبر معظم انقلاب تأکیدات فراوانی بر اهمیت علم و علم آموزی برای جوانان دارند و در بیانات خود سه امر تهذیب، تحصیل و ورزش را به نسل جوان توصیه کرده اند و البته بی شک این همان الگوی است که سبب پیروزی انقلاب شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1012477

مهمترین اخبار ایران و جهان: