نیوز سیتی!
09 دی 1401 - 15:32

موشک های ایران براحتی قلب اسرائیل را می زنند

بندرعباس - نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاکید بر اینکه اگر اسرائیلِ غاصب، کوچکترین خطایی کند با خاک یکسان می‌شود گفت: موشک‌های ایران می‌توانند قلب اسرائیل را بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سیدضیاء‌الدین آقاجان‌پور روز جمعه در آیین حماسه ۹ دی بندرعباس اظهار کرد: پیشرفت همه جانبه ایران موجب عصبانیت دشمنان شده است چراکه ما به جایی رسیده ایم که جنگنده ، ناو جنگی و زیردریایی تولید می‌کنیم و این دستاوردها برای زورگویان جهان، دردآور است.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها و سردمداران زورگوی اتحادیه اروپا فقط یک حرف دارند و آن اینکه ملت ایران به خواسته های نامشروع آنها تن دهد و قطعا ما زیر بار چنین ذلتی نخواهیم رفت.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: در واقعه کربلا، یزیدیان پیشنهاد کرده بودند که فرزند پیامبر (ص) باید خواسته‌های آنها را بپذیرد اما امام حسین ( ع) با جمله هیهات من‌الذله به آنها پاسخ دادند.

حجت‌الاسلام آقاجان‌پور با بیان اینکه ما ملت امام حسینیم عنوان کرد: امروز یزید و یزیدیان، همان یزیدیانِ زمان امام حسین هستند و مردم ما نسبت به این مسائل هوشیار و آگاه هستند. دشمنان می‌خواهند ما به طور کامل تسلیم شویم اما بدانند که این ملت، اهل ایستادگی و مقاومت هستند و ذره‌ای خاک به دشمن نمی‌دهند و سرزنش‌ها و تهدیدها هم هراسی ندارند.

نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع خطاب به مردم گفت: امروز، روز جنگ با دشمن است، این نبرد به معنای واقعی، جنگ احزاب است، نظام سلطه، گروهک منافقین، دنیاطلبان و وادادگان به میدان آمده‌اند تا با ملت ایران و نظام اسلامی مقابله کنند، امروز، روز آزمون است.

وی تصریح کرد: سال ۸۸ برخی از خواص نادان و خائن، دشمنان ایران را امیدوار کرده بودند اما موج خروشان ملت در ۹ دی، بساط آنها و اربابانشان را برچید اما هنوز هم فتنه گری می‌کنند و باز هم این، ملت ولایتمدار ایران است که پیروز می‌شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 943977

مهمترین اخبار ایران و جهان: