نیوز سیتی!
14 بهمن 1401 - 17:23

هدف دشمن ایجاد نارضایتی بین مردم است/ اگر سپاه نبود تروریست‌ها به اروپا سرازیر می‌شدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: اگر سپاه نبود تروریست‌ها سرازیر به اروپا می‌شدند و اقدمات تروریستی انجام می‌داند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سرهنگ مهدی امینی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین ظهر امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نمازجمعه بخش جوادآباد اظهار کرد: در سال ۱۳۵۷ که انقلاب به پیروزی رسید، کشورهای جهان به دو بلوک شرقی و غربی تقسیم شدند که شوروی فروپاشید و به کشورهای کوچکتری تبدیل شد، اما بلوک غرب به سرکردگی آمریکا بود که هم‌اکنون آمریکای جنایتکار رو به افول است.

وی افزود: کشورهای جهان به دو دوسته دیگر تقسیم شده بودند، سلطه‌پذیر یا سلطه‌گر که انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) پیروزی رسید و حرف تازه‌ای راه انداخت، امام فرمودند نه سلطه‌پذیری نه سلطه‌گری بلکه سلطه‌ستیزی باید توسط انقلاب اسلامی انجام شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات مهم مردم نفی سلطه‌پذیری بود، انگلیس برای تامین منافع خود شخصی را بعنوان رضاخان به حکومت رساند و زمانی که تاریخ مصرف آن به پایان رسید، به جای دیگری تبعید کرد و سپس فرزند جوان او را به حکومت رساند.

سرهنگ امینی بیان کرد: بعد از کودتای آمریکایی ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ آمریکایی‌ها بر سرنوشت مردم ایران مسلط شدند و حضرت امام با رهبری نظام ۲۵۰۰ ساله طاغوت را واژگون کرد و نظام مردم سالاری دینی که همان جمهوری اسلامی است برای مردم به ارمغان آورد.

وی گفت: یکی از دستاوردهای مهمی که پس از پیروزی انقلاب کسب کردیم، استقرار نظام مردم سالاری دینی بود یعنی مردم برای مقدرات خود نقش‌آفرینی می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین افزود: ایران در منطقه‌ای قرار دارد که نقطه اتصال بین شرق و غرب است و بیشترین چاه‌های نفتی در این منطقه یعنی در خلیج فارس قرار دارد، طبیعی است نمی‌پذیرند نظام مستقل و مردمی پابرجا بماند و در همین راستا از اول پیروزی انقلاب تا به امروز توطئه‌های مختلفی اجرا کردند.

سرهنگ امینی اظهار کرد: بحث قائله‌های قومی و تجزیه‌طلبی، ترور و خرابکاری، هشت سال جنگ تحمیلی، همچنین بحث اغتشاشات خیابانی که در سال‌های مختلف به راه انداختند، برخی توطئه‌هایی می‌باشند که توسط دشمنان صورت گرفته است.

وی گفت: ما هیچ وقت نباید دشمن اصلی خودمان یعنی آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی اسرائیل و انگلیس خبیث را فراموش کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین بیان کرد: دشمن در جنگ شناختی اخیر به دو محور تکیه کرده بود، یکی بحث تطهیر و ارائه تصویر کارآمدی از رژیم پهلوی و دوم زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب که با این حرکت وانمود به بن بست بودن کشور کردند.

سرهنگ امینی اظهار داشت: دشمن در کنار جنگ روانی و رسانه‌ای خودش بحث تحریم‌های ظالمانه خود و فشارهای حداکثری را دنبال می‌کند و هدفش ایجاد نارضایتی بین مردم است که مردم را روبروی نظام قرار بدهد.

وی با اشاره به مصوبه پارلمانی اروپا در خصوص تروریست نامیدن سپاه اظهار داشت: پارلمان اروپا قطعنامه‌ای را مصوب کرد و از شورای اروپا خواست که سپاه پاسداران را در فهرست تروریستی خود قرار بدهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ورامین گفت: اروپا با طرح این مصوبه نشان داد که مستقل نیست و دنباله‌رو آمریکایی‌ها است و اروپا از این مسئله غفلت کرد که سپاه نقس بسزایی در مقابله با تروریست دارد، چرا که اگر سپاه نبود تروریست‌ها سرازیر به اروپا می‌شدند و اقدمات تروریستی انجام می‌داند.

سرهنگ امینی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بحث هسته‌ای است که این انرژی منافع بیشماری برای کشور ما دارد وآن‌ها به دنبال گرفتن این مولفه قدرت از ما هستند و برای سیاست فشار حداکثری خودشان به غیر از تحریم‌ها مبحث تروریست خواندن سپاه را عنوان می‌کنند.

وی در پایان اظهار داشت: دشمن در حال دوقطبی سازی است، آن‌ها تلاش دارند بگویند سپاه باعث افزایش تحریم‌ها می‌شود ولی الحمدالله سپاه و بسیج خادم مردم شریف هستند و به اروپای‌ ها خطاب می‌کنیم اگر اقدامات سپاه و شهید سلیمانی و همچنین همرزمان ایشان نبود الان شاهد سرازیر شدن گروهک های تروریستی به سمت اروپا بودیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1017177

مهمترین اخبار ایران و جهان: