نیوز سیتی!
13 بهمن 1401 - 20:57

4 پروژه‌ دانشگاه علوم پزشکی زنجان افتتاح شد

همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره۷ زنجان، مرکز جامع سلامت روستایی اوغول‌بیک سفلی شهرستان ایجرود، پایگاه سلامت شماره۲ سلطانیه و پایگاه فوریت‌های پزشکی چایرلو شهرستان زنجان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه‌های مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۷ زنجان، مرکز جامع سلامت روستایی اوغول‌بیک سفلی شهرستان ایجرود، پایگاه سلامت شماره ۲ سلطانیه و پایگاه فوریت‌های پزشکی چایرلو شهرستان زنجان افتتاح شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری شماره ۷ زنجان با ۵۴۰ مترمربع زیربنا، ۲۵ هزار نفر از جمعیت شهر زنجان را تحت پوشش قرار می‌دهد.
مرکز جامع سلامت روستایی اوغولبیک سفلی شهرستان ایجرود با ۵۲۸ مترمربع زیربنا، به ۷هزار و ۴۰۱نفر از جمعیت شهرستان ایجرود خدمات ارائه می‌دهد.
پایگاه سلامت شماره۲ سلطانیه با ۲۵۰ مترمربع زیربنا، ۳هزار و ۸۸۸ نفر از جمعیت شهرستان سلطانیه را پوشش می‌دهد.
پایگاه فوریت‌های پزشکی چایرلو شهرستان زنجان نیز به منظور خدمت‌رسانی به جمعیت روستایی این منطقه و اطراف آن به بهره‌برداری رسیده است.
گفتنی است؛ ساختمان آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج) نیز جزو پروژه‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر بود که به دلیل پیشنهاد هیأت امنای مؤسسه خیریه حضرت ولیعصر (عج) مبنی بر افتتاح این پروژه در نیمه شعبان، به آن زمان موکول شد.
احداث ساختمان آنکولوژی بیمارستان حضرت ولیعصر (عج)  با ۱۶۰ تخت به صورت ساختمان الحاقی در سال ۱۳۹۵ در مجاورت بیمارستان ولی عصر (عج) توسط مؤسسه خیریه حضرت ولیعصر (عج) زنجان، در مساحتی حدود ۶۴۴۵ متر مربع و در ۴ طبقه آغاز شد و در حال حاضر مراحل تکمیل و تجهیز آن به پایان رسیده و آماده بهره‌برداری می‌باشد.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1015777

مهمترین اخبار ایران و جهان: