نیوز سیتی!
10 بهمن 1401 - 10:56

مبارزه سخت رسانه‌ای خبرنگاران با دشمنان با گسترش شبکه‌های اجتماعی

دبیر شورای فضای مجازی استان گفت: با وجود شبکه‌های اجتماعی و توسعه این شبکه‌ها، مسئولیت رسانه ها و خبرنگاران به شدت سخت شده و حتی مسئولیت هم بیشتر شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سیدرضا حسینی صبح امروز در نشست با گروه خبری فجر گلستان اظهار کرد: دشمن در طول چند ماه گذشته با تمام توان همه نیروی خود را علیه مردم ایران بسیج کرد تا اهداف خپد را پیاده‌سازی کند.

وی ادامه داد: یکی از فضاهایی که دشمن با تمام توان و تجهیزات وارد شد فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بود که یکی از اهدافشان در این فضا ایجاد یاس و نا امیدی در بین مردم بوده است.

دبیر شورای فضای مجازی استان گلستان تصریح کرد: یکی دیگر از اهداف دشمن در فضای مجازی ایجاد اختلاف و تفرقه بین اقشار مختلف مردم و اقوام است که سناریوهای اختلاف افکنی آنها همچنان ادامه دارد.

حسینی تاکید کرد: اقدامات ما در فضای مجازی باید هوشمندانه و تاثیرگذار باشد و تمام تلاس ما بر این است در کمیته فضای مجازی ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر آگاه‌سازی درست را برای مردم رقم بزنیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های رسانه‌های استان در این عرصه گفت: بیان آمارهای مقایسه‌ای قبل از پیروزی انقلاب و پس از پیروزی انقلاب آنقدر فاحش و قابل توجه است که اگر این مقایسه با ظرافت هنری و خبری بیان شود بدون شک تمام توطئه‌های دشمنان خنثی خواهد شد.

دبیر شورای فضای مجازی استان گلستان تاکید کرد: اگر هر کشور دیگری بود و اینهمه توطئه‌ علیه این کشور شکل می‌گرفت شاید بارها فروپاشی برایش اتفاق می‌افتاد اما هوشمندی مردم ایران، تلاش خادمان مردم در مسوولیت‌های مختلف، هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و نگاه مهربان پروردگار به مردم ایران باعث شده ایران اسلامی تا امروز پابرجا باشد.

 حسینی با اشاره به اهمیت تجمع کاربران در شبکه‌های اجتماعی داخلی تاکید کرد: تنوع شبکه‌های اجتماعی داخلی ضمن اینکه نکته مثبتی در پویایی و توانمندی جوانان این کشور است اما نیاز داریم تمامی کاربران در شبکه داخلی در قالب یک پوسته جمع شوند و از این ظرفیت به نحو احسن استفاده شود.

وی با اشاره به اهمیت فعالیت خبرنگاران و رسانه‌ها تصریح کرد: وجود شبکه‌های اجتماعی و بلاگرهای فضای مجازی کار خبر را سخت کرده و حتی مسوولیت خبرنگاران و رسانه‌های رسمی را نیز سنگین‌تر کرده است.

دبیر شورای فضای مجازی استان بیان کرد: وجود نیروی انسانی تخصصی در عرصه خبر و رسانه از نکات ضروری و اساسی در جنگ رسانه‌ای با دشمن است.

حسینی گفت: احساس من بر این است باید متولیان امر رسانه در خصوص تربیت نیروی انسانی تصمیم عاجل بگیرند.

وی در پایان گفت: در عرصه حمایت از رسانه‌ها با تمام توان در میدان حاضر هستیم و هر اقدامی لازم باشد انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/۸۳۰۰۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1006977

مهمترین اخبار ایران و جهان: