نیوز سیتی!
26 دی 1401 - 15:16

سرکرده باند سارقان منزل در قزوین دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سرکرده باند سارقان حرفه ای و در حرکت با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت منزل در قزوین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، سردار علی ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در شهر قزوین و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با بررسی های تخصصی و میدانی از آثار باقیمانده در محل وقوع جرم، سرکرده و مخفیگاه اعضای باند را در یکی از استان های همجوار شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی 2 اکیپ از ماموران زبده اداره مبارزه با سرقت به محل شناسایی شده اعزام و در عملیاتی غافلگیرانه یکی از سارقان را دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده سرکرده باند سارقان بوده و در تحقیقات اولیه پلیسی به 20 فقره سرقت منزل با همکاری یکی از هم دستان خود در شهر قزوین اعتراف کرده، خاطرنشان کرد: با هماهنگی قضائی شکات پرونده در پلیس آگاهی حاضر و روند تحویل اموال سرقت شده از آن ها در حال انجام می باشد.

وی با بیان اینکه مالخر و عضو دیگر باند شناسایی و دستگیری آن ها در دستور کار ماموران قرار دارد، یادآور شد: با توجه به اینکه سارقان غیربومی بوده و به صورت در حرکت اقدام به سرقت کرده اند، هموطنانی که منازل آن ها در استان های همجوار مورد سرقت قرار گرفته می توانند برای شناسایی اموال کشف شده به پلیس آگاهی استان قزوین مراجعه کنند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 980677

مهمترین اخبار ایران و جهان: