نیوز سیتی!
16 دی 1401 - 21:28

پیدا شدن جوان مفقود شده طارمی در ارتفاعات روستای جزوان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: تیم نجات هلال احمر زنجان با بیش از هشت ساعت جست و جو موفق به پیدا کردن جوان مفقود شده در 2 کیلومتری ارتفاعات روستای جزوان شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم‌ موسوی شامگاه جمعه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: ساعت 6 و 40 دقیقه صبح امروز گم شدن جوانی 24 ساله ساکن روستای کلهین بخش قره‌پشتلو به ندای امداد جمعیت هلال احمر اعلام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: بلافاصله  تیم نجات هلال احمر  از عوارضی زنجان _ قزوین همراه با تجهیزات مورد نیاز برای جست و جو به منطقه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه پس از ساعت‌ها جست و جو این جوان مفقود شده در دو کیلومتری ارتفاعات روستای جزوان پیدا و تحویل عوامل انتظامی  حاضر در محل شد، افزود: این عملیات ساعت 14 و 30 امروز جمعه پایان یافت.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان اضافه کرد: عملیات  جست و جو با همکاری نیروی انتظامی، دهیاری و اهالی روستاهای مشکین و جزوان انجام شد.
وی گفت: هموطنان می‌توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه روز با ندای امداد 112 تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 959033

مهمترین اخبار ایران و جهان: