نیوز سیتی!
06 دی 1401 - 14:17

منفعل و تسلیم شدن استکبار در برابر اهداف شهدا/ جهاد ادامه دارد

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: : امروز این شهدا از مرزهای عقیدتی اسلام دفاع می‌کنند و همگی می‌بینید که چگونه استکبار جهانی در برابر اهداف شهدا منفعل و در حال تسلیم در برابر امت اسلامی هستند که این به برکت خون شهداست.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در مراسم تدفین پیکر شهید گمنام که در محوطه استانداری آذربایجان‌شرقی و با حضور پرشکوه مردم در تبریز برگزار شد، اظهار کرد: به درگاه خدای متعال شاکر هستم که امروز مردم عزیز و ولایت‌مدار در تبریز قهرمان و در روز شهادت زهرای اطهر میزبان این لاله‌عای زهرایی هستند.

وی با بیان اینکه این شهدا ظاهرا گمنام هستند ولی پیام‌آور هستند، افزود: این‌ها با آمدنشان ارادت و عشق به عصمت و‌ طهارت را یادآور می‌شوند.

استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه این شهدا سه هدف والا داشتند، توضیح داد: رضای خدا و دفاع از دین خدا و دفاع از ولایت و مبانی ارزش‌های اسلامی و دفاع از هستی ملت اسلام و دفاع از مرزهای عقیدتی و‌ سیاسی جزو این اهداف والاست.

وی تصریح کرد: امروز این شهدا از مرزهای عقیدتی اسلام دفاع می‌کنند و همگی می‌بینید که چگونه استکبار جهانی در برابر اهداف شهدا منفعل و در حال تسلیم در برابر امت اسلامی هستند که این به برکت خون شهداست.

خرّم گفت: این شهدا فقط برای اعتلای دین خدا و دفاع از ولایت رفته‌اند و راه مادرشان حضرت زهرای صدیقه را ادامه دادند و با آمدنشان خواستند بگویند راه امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) و فرزندشان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم شریف تبریز چه زیبا آمدند و خوشا به سعادت ما که شهیدی در استانداری آذربایجان‌شرقی تدفین می‌یابد و قطعا او حاضر و ناظر خواهد بود و هر صبح باید هر کسی که وارد استانداری آذربایجان‌شرقی می‌شود باید عهد و پیمان برای نوکری به مردم ببندد.

وی گفت: ما میثاق می‌بندیم که لحظه‌ای تا آخرین نفس از راه شهدا غفلت نخواهیم کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه این ایام متعلق به شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی است؛ گفت: وقتی نام او می‌‌آید روح جهان بشریت به خروش می‌آید. سردار می‌بینی همرزمان تو در سالگرد شهادت‌ات روح ایثار و‌ رایحه را آوردند.

وی گفت: جهاد ادامه دارد و تا پای جان در این راه خواهیم ماند.

انتهای پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 938377

مهمترین اخبار ایران و جهان: