نیوز سیتی!
20 دی 1401 - 16:26

۹ شهرستان اردبیل مجری طرح سومین دوره رایگان آموزش هنر شدند

اردبیل-معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: دوره سوم طرح رایگان آموزش هنر در ۹ شهرستان اردبیل اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید نوریان بعداز ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره سوم طرح رایگان آموزش هنر در راستای تحقق برنامه‌های عدالت محور دولت سیزدهم و همزمان با دیگر استان‌های کشور در شهرهای خلخال، مشگین شهر، پارس آباد، کوثر، نیر، نمین، سرعین، گرمی و بیله سوار اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه این طرح به مدت ۳۰ تا ۴۰ ساعت برگزار شده و گواهینامه رسمی به شرکت‌کنندگان صادر می‌شود، افزود: دوره سوم این طرح در رشته‌های تصویر برداری، عکاسی دیجیتال، تدوین، گویندگی و فن بیان، طراحی مد و لباس، نقاشی با آبرنگ، نقاشی با پاستل و طراحی عمومی برگزار می‌شود.

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در دوره دوم، جزو استان‌های برگزار کننده بوده است که در ماه‌های مرداد تا آبان ماه امسال در شهرهای بیله سوار، گرمی و خلخال برگزار شد.

نوریان ادامه داد: در دوره قبلی ۲۱۰ هنرجوی علاقه مند در رشته‌های گویندگی و فن بیان، تصویر برداری، کاربر رایانه و تئوری موسیقی حضور داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره سوم بیش از یک‌هزار نفر در رشته‌های مختلف هنری ثبت نام کردند که علاوه بر دوره‌های حضوری تعدادی از رشته‌های فرهنگی و هنری این طرح به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 968177

مهمترین اخبار ایران و جهان: