نیوز سیتی!
24 دی 1401 - 15:05

تحقق ۷۷ درصد مصوبات ستادرفع موانع تولید استان بوشهر در حوزه بانکی

بوشهر- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: طی سال جاری ۷۷ درصد مصوبات ستاد رفع موانع تولید استان بوشهر در حوزه بانکی محقق شده است.

علی باستین در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای رسیدگی به اشتغال و معیشت ساحل‌نشینان در استان بوشهر تلاش‌های گسترده و پیگیری‌های مستمری توسط مسئولان استان بوشهر صورت گرفته است.

وی ساماندهی واردات کالای همراه ملوان را یکی از مهمترین دغدغه‌ها در استان عنوان کرد و افزود: جلسات متعددی را در استان و در سطح کشور برگزار کرده و پیگیر مسئله ته‌لنجی بوده‌ایم ولی همه چیز دست ما نیست.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: تلاش ما این بوده که شناورهای تجاری استان بوشهر بتوانند چهار سفر را در سال داشته باشند که نقش مهمی در رضایت‌مندی آنها خواهد داشت.

وی از پیگیری برای توسعه منطقه ویژه شمال استان و ایجاد زیرساخت‌های منطقه آزاد بوشهر خبر داد و اضافه کرد: تلاش داریم که با اجرای طرح لایروبی، عمق کانال بوشهر به ۱۴.۵ متر برسد و کشتی‌های ۵۰ هزار تنی وارد بوشهر شوند.

باستین با تحقق ۷۷ درصد از مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در حوزه بانکی طی سال جاری خبر داد و افزود: از مهمترین جلسات ما نشست‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: همه ظرفیت‌ها را برای رفع مشکلات مردم به ویژه در حوزه اشتغال و تولید به کار خواهیم گرفت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 976477

مهمترین اخبار ایران و جهان: