نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 11:49

اختصاص ۴۷۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان

دهگلان- نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص ۴۷۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آبی در روستاهای دهگلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز اوسطی روز دوشنبه در جمع مردم روستاهای بخش مرکزی دهگلان اظهار کرد: با برنامه ریزی و هماهنگی بین دستگاهی می‌توان این نوید را داد که تمام راه‌های روستایی در دو شهرستان قروه و دهگلان تا ۲ سال آینده آسفالته شوند.

وی افزود: خوشبختانه طی سال گذشته توانستیم که راه دسترسی به هفت روستا را با یک تعامل بین بخشی، زیر سازی کرده و مشکلات تعداد زیادی از روستاهای محروم را برطرف کنیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای رفع تنش آبی و آبرسانی در قالب ۷ مجتمع آبرسانی در شهرستان دهگلان هزینه خواهد شد.

وی به فعالیت‌های انجام گرفته در سال گذشته اشاره نمود و افزود: در زمینه جذب اعتبارات طرح هادی در بین ۵۳ بخشداری‌های استان کردستان خوشبختانه بخشداری بخش مرکزی دهگلان توانست بیشترین اعتبارات طرح‌های هادی را جذب و هزینه کند.

عضو کمسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به توزیع کود کشاورزی در بین کشاورزان شهرستان‌های قروه و دهگلان اشاره کرد و گفت: در این زمینه هم نسبت به گذشته در حوزه توزیع کود شیمیایی رکورد زدیم و توانستیم کلیه نیازهای کشاورزی شهرستان را مرتفع کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111877

مهمترین اخبار ایران و جهان: