نیوز سیتی!
07 فروردین 1402 - 10:04

سامانه بارشی تا سه شنبه در همدان فعال است

همدان-کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان فعال بوده و از روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

محمد حسن باقری شکیب در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته رگبار باران را در برخی از نقاط استان داشتیم که بیشترین مقدار بارش از ایستگاه باران سنجی زاغه ملایر به میزان ۵ میلیمتر گزارش شده است.

وی گفت: با توجه به آخرین خروجی مدل‌ها سامانه بارشی طی امروز و فردا هم در استان فعال خواهد بود و در برخی از ساعات و به ویژه در برخی از ساعات بعدازظهر و شب بارش‌هایی را هر چند به شکل خفیف باران در برخی از نقاط به شکل رگبار موقت باران خواهیم داشت.

وی گفت: انتظار داریم که در برخی از مناطق جنوبی استان بارش‌های بیشتری را داشته‌باشیم و سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان فعال بوده و از روز چهارشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

باقری شکیب بیان کرد: از نظر تغییرات دمایی طی امروز و فردا افزایش ابرناکی را در استان داریم و دمای روزانه ۲ تا ۶ درجه نسبت به دیروز خنک‌تر خواهد بود اما دمای شبانه تغییر محسوسی نخواهد داشت.

وی افزود: روز گذشته اسدآباد با دمای ۲۰ درجه گرم‌ترین شهر و صبح امروز بهار با دمای ۲ درجه خنک‌ترین شهرهای استان گزارش شده است، تغییرات دمایی در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۹ و۳ درجه بوده امشب هم در خنک‌ترین ساعات دمای هوا در همدان به ۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1111677

مهمترین اخبار ایران و جهان: