نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 18:21

مدیران نباید تفسیرهای شخصی در اجرای قوانین داشته باشند

بیرجند _ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نباید از تفسیرهای شخصی خود در اجرای قوانین به ویژه در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر علیرضا عباس زاده عصر امروز سه شنبه در سومین جلسه شورای مسکن استان در سال جاری گفت: در راستای اجرای نهضت ملی مسکن انجام اقداماتی چون ایجاد زیر ساخت‌ها، آماده سازی زمین‌های مورد نظر و پیگیری برای پرداخت تسهیلات را بر عهده ما است.

وی با اشاره به این که مدیران باید پی گیری های لازم را در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن با دلسوزی کامل انجام دهند، افزود: مدیران دستگاه‌های اجرای نباید در حوزه نهضت ملی مسکن از سلیقه‌های شخصی خود در اجرای قوانین مربوط استفاده کنند.

وی عنوان داشت: شهرداری‌ها باید موضوع پرداخت عوارض مربوط به واحدهای نهضت ملی مسکن را از طریق شوراهای اسلامی شهرهای استان تصمیم‌گیری لازم را در این خصوص انجام دهند.

وی تاکید کرد: تأمین اجتماعی استان هم نباید به دلایل واهی در زمینه پرداخت حق بیمه ماده ۳۸ از تهران در خصوص نهضت ملی مسکن استعلام می‌شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مدیر کل تأمین اجتماعی استان باید با هدف جلوگیری از چالش‌های بعدی از استعلام از تهران در خصوص پرداخت حق بیمه ماده ۳۸ جلوگیری می‌کرد.

علیرضا عباس زاده عنوان تاکید کرد: پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها نباید متوقف بر تصمیم‌های سلیقه‌ای مدیران دستگاه‌های اجرای شود.

وی گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرای باید با مسئولیت پذیری خود در اجرای قوانین به نفع مردم به خوبی عمل کنند.

وی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرای نباید همیشه به دنبال اجرای مر قانون باشند تا از این طریق مشکلاتی برای مردم در این خصوص به ویژه در حوزه اجرای نهضت ملی مسکن به وجود آید.

در این جلسه برای انتخاب مشاور برای اجرای نهضت ملی مسکن در استان تصمیم‌گیری شد که استان به چهار منطقه تقسیم شود و برای هر منطقه مشاوری انتخاب شود.

همچنین مصوب شد کسانی که تا خرداد ۱۴۰۲ برای تشکیل پرونده در سازمان نظام مهندسی اقدام کنند، بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ مبالغ مورد نظر گرفته خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158133

مهمترین اخبار ایران و جهان: