نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 13:52

پیشکسوتان فوتبال سرمایه‌های ورزش همدان هستند/ شهرداری حامی فوتبال

همدان- شهردار همدان گفت: پیشکسوتان فوتبال از سرمایه‌های ورزش همدان هستند و باید قدر این عزیزان را بیش از پیش بدانیم.

سیدمسعود حسینی در گفتگو با خبرگزاری مهر با اشاره به برگزاری مسابقات فوتبال پیشکسوتان جام رمضان یادواره شهدای مدافع حرم و سردار شهید علیرضا شمسی‌پور اظهار کرد: حضور در جمع پیشکسوتان فوتبال برای ما که روزگاری بازی‌های آنها را تماشا می‌کردیم افتخاری بود.

وی افزود: پیشکسوتان فوتبال سرمایه‌های ورزش این شهر هستند و باید بیش از پیش قدر آنها را بدانیم، خوشحال هستیم که با برگزاری این مسابقات توانستیم این عزیزان را کنار هم جمع کنیم.

شهردار همدان با بیان اینکه فوتبال در شهر همدان زنده بوده و جریان دارد، گفت: تیم فوتبال شهرداری همدان نمود جریان داشتن فوتبال در این شهر است تیمی که با عرق و تعصب بازیکنان بومی در دو فصل گذشته توانسته قدم‌های بزرگی بردارد.

حسینی خاطرنشان کرد: ما برای حفظ این تیم مصائب زیادی را پشت‌سر گذاشته‌ایم یک عده موافق و یک عده نیز با نظرات کارشناسی که داشتند مخالف تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور بودند.

وی با اشاره به شرایط فعلی تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: نگرانی‌های وجود دارد و ما هم جلسات فنی را برگزار کردیم و تصمیم بر این شد که حمایت قاطع خود از تیم فوتبال شهرداری داشته باشیم.

شهردار همدان عنوان کرد: از پیشکسوتان فوتبال همدان دعوت می‌کنیم پیش از اعزام تیم به آستارا در تمرینات تیم فوتبال شهرداری حضور پیدا کنند تا بازیکنان با روحیه بالا عازم این مسابقه شوند تا با کسب امتیاز لازم شاهد تثبیت تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور باشیم.

حسینی با اشاره به اینکه شهرداری و پاس رؤیای هزاران بازیکن این شهر هستند، گفت: هزاران فوتبالیست جوان روزها سخت تمرین می‌کنند و شب‌ها رؤیا و خواب حضور در این دو تیم را می‌بینند.

وی افزود: همدان لیاقت داشتن یک تیم در لیگ برتر را دارد و شهرداری همدان حامی فوتبال همدان بوده و چه شهرداری و چه پاس سرمایه‌های فوتبال این شهر هستند و ما نگاه حمایتی به فوتبال داریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1157533

مهمترین اخبار ایران و جهان: