نیوز سیتی!
23 فروردین 1402 - 16:08

ادامه فعالیت مدیران ناکارآمد در سرعین مقدور نیست

سرعین- فرماندار شهرستان سرعین گفت: مدیری که در گره گشایی مشکلات مردم همراه با تکریم نقش موثری نداشته باشد، ادامه فعالیت‌اش در شهرستان سرعین مقدور نخواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، باقر باقرزاده ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین با بیان اینکه باید بدانیم هر صندلی مسئولیت، حاصل بیش از هفتاد شهید است و رضایتمندی مردم وظیفه اصلی ما است، اظهار کرد: مدیری که در گره گشایی مشکلات مردم همراه با تکریم نقش مؤثری نداشته باشد، ادامه فعالیتش در شهرستان سرعین مقدور نخواهد بود.

وی با تأکید بر تحقق شعار سال، بیان کرد: لازم است مسئولین و کارکنان ادارات به وحدت رویه و مسئولیت پذیری بیشتر در خصوص انجام وظایف محوله خود اقدام کنند.

فرماندار شهرستان سرعین در رابطه با موضوع حجاب افزود: حتی یک نفر از بانوان شهرستان سرعین بی‌حجاب مشاهده نشده است و این از ولایتمداری و دینداری مردم شریف شهرستان سرعین است. چنانچه فرد بی حجابی جهت انجام امورات خود به ادارت مراجعه کند از ارائه خدمات به آن معذور خواهیم شد.

باقرزاده در این جلسه گزارشی از عملکرد عمرانی یکسان گذشته ارائه و دقت و عملکرد در بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها و پیگیری‌های مستمر و مجدانه را در خصوص اقدامات ادارات یادآور شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیرعلی پور امام جمعه، فرماندار، رئیس حوزه قضائی، فرمانده سپاه ناحیه سرعین دی سخنانی حضور همگانی مردم مؤمن و روزه دار شهرستان سرعین را در راهپیمایی دشمن شکن روز قدس خواستار شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1143277

مهمترین اخبار ایران و جهان: