نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 20:37

لزوم تسهیل در پرداخت وام ازدواج جوانان/ طلب ۱۴ هزار میلیارد تومانی خوزستان در بحث حق آلایندگی

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وام ازدواج جوانان باید تسهیل پیدا کند و به سرعت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت الاسلام سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امشب در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه فعالان اقتصادی اظهار کرد: باید در هر شهرستان سه طرح که در شان و انتظار مردم است در اولویت قرار بگیرد. طرح‌هایی که آغاز و پایان هر کدام در همین دولت رقم بخورد.

وی افزود: بحث مسکن یکی از مسائل مهم است و هزینه های آن  مردم و جوانان را آزار میدهد و باید وامی جهت این موضوع اختصاص یابد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: وام ازدواج جوانان باید تسهیل پیدا کند و به سرعت در اختیار انها قرار بگیرد.

طلب ۱۴ هزار میلیارد تومانی خوزستان در بحث حق آلایندگی

در ادامه نیز قاسم ساعدی نماینده مردم شهرستان سوسنگرد گفت: درخواست داریم مجمع نمایندگان خوزستان و نمایندگان خبرگان جلسه‌ای را جهت بررسی مصوبات سفر رییس جمهور تشکیل دهند. 

وی با اشاره به اینکه قطب کشاورزی ایران در استان خوزستان است افزود: سرانجام دادن به پروژه آبرسانی غدیر جای تقدیر دارد اما لازم آب غدیر به ویره در شهرهای آبادان و خرمشهر به پایداری برسد.

نماینده مردم سوسنگرد گفت: از رییس جمهور درخواست داریم دستور قاطع به دستگاه‌های استان بدهد تا در بحث اشتغال از جوانان استان استفاده کند و نگذارند این فرصت‌ها از جوانان گرفته شود

وی ادامه داد: خوزستان بالغ بر  ۱۴ هزار میلیارد تومان حق آلایندگی طلب دارد اما دو قسط داده شده و مابقی آن مانده است که اگر کامل پرداخت شود میتوان با آن پروژه‌های استان را تکمیل کنیم 

ساعدی تصریح کرد: درخواست داریم مصوبات سفر بررسی ویژه شوند چرا که مردم منتظر هستند که ببیند ماحصل سفر رئیس جمهور چه شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174477

مهمترین اخبار ایران و جهان: