نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:16

معاون استاندار: دردوره‌های گذشته آنطور که باید به حوزه زیرساختی لرستان توجه نشده است

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: خیلی از استان‌ها که پیشرفت کرده‌اند به واسطه فراهم بودن زیرساخت‌ها بوده است، اما در دوره های گذشته در لرستان آنطور که باید و شاید در حوزه زیر ساختی کار انجام نشده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، احمدرضا دالوند در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان با تاکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها در جهت خدمت رسانی، اظهار کرد: یکی از موارد مهم در لرستان توجه به زیرساخت‌ها است، که متاسفانه در دولت‌های مختلف به آن توجه نشده است.

وی افزود: خیلی از استان‌ها که پیشرفت کرده‌اند به واسطه فراهم بودن زیرساخت‌ها بوده است، اما در دوره های گذشته در لرستان آنطور که باید و شاید در حوزه زیر ساختی کار انجام نشده است.

معاون عمرانی استانداری لرستان گفت: با وجود اینکه لرستان سومین استان پر بارش کشور است، اما به دلیل فراهم نبودن زیرساخت‌ها حدود دو سوم از روان آب‌های استان بدون استفاده از لرستان خارج می‌شود.

دالوند خاطرنشان کرد: یکی از زیرساخت‌های اساسی و مورد نیاز برای سرمایه‌گذاری تامین برق است، در این میان احداث و افزایش نیروگاه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه شرکت توزیع برق در حوزه برق‌رسانی به ویژه روستاها عملکرد قابل قبولی داشته است، تأکید کرد: لرستان امروز در همه حوزه‌ها نیازمند کار جهادی است، و مدیر عامل شرکت توزیع برق باید به آن توجه کند.

معاون عمرانی استانداری لرستان در خصوص چالش وصول مطالبات شرکت توزیع برق از ادارات نیز، توضیح داد: قطعا برای رفع چالش وصول مطالبات از ادارات فراخوانی به دستگاه‌های دولتی خواهیم داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175133

مهمترین اخبار ایران و جهان: