نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 10:52

توسعه کارگری با تامین زیرساخت‌ها شکل می‌گیرد

مدیر عامل سایپا گفت: وقتی در مورد نیروی کار و زیر ساخت‌ها تلاش نشود، توسعه کارگری نیز شکل نمی‌گیرد، بنابراین گروه سایپا در دوره دولت سیزدهم پنج پروژه زیرساختی تعریف کرد که اولین آن افزایش تولید روزانه است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد علی تیموری امروز در مراسم گرامی‌داشت مقام شهدای کارگری و هفته کار و کارگر تهران بزرگ و روز جهانی کار و کارگر اظهار داشت: مقام معظم رهبری فرمودند در دهه ۹۰ روی کار زیرساخت‌ها  تلاش نشده است. وقتی روی کار و زیر ساخت‌ها  تلاش نشود، لذا توسعه کارگری نیز شکل نمی‌گیرد، بنابراین گروه سایپا در دوره عدالت محور دولت سیزدهم بیش از پنج پروژه زیرساختی تعریف کرد که اولین آن افزایش تولید روزانه بود، به طوری که تولید روزانه گروه سایپا از اول امسال به روزی 2200 دستگاه خودرو رسید و اگر روزهای کاری را در نظر نگیریم، روزانه 2450 دستگاه تولید شد.

وی با بیان اینکه در دولت قبل سالی هزار و هشتصد میلیارد تومان قطعات یدکی فروخته می‌شد بیان داشت: در سال گذشته فروش به شش هزار میلیارد تومان رسید و همچنین 240 پروژه در خودروسازی و زنجیره خودروسازی شکل گرفت و لذا عید امسال مردم را در جاده‌ها معطل امداد تکریم و در خودروهای شاهین پانصد درصد مراجعه مردم به نمایندگی‌ها کاهش یافت.

ادامه دارد...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1182733

مهمترین اخبار ایران و جهان: