نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 23:11

گزارش فارس از راهپیمایی روز قدس سوادکوه/ آرمان فلسطین همچنان زنده است

مسؤول معاونت بازرسی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس به جهان نشان می‌دهد که آرمان فلسطین همچنان زنده است و فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، راهپیمایی روز قدس با حضور اقشار مختلف مردم در شهرها و روستاهای شهرستان های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی برگزار شد.

*راهپیمایی روز قدس در روستاها و شهرهای سوادکوه و سوادکوه‌شمالی 

* تزلرل رژیم عنکبوت‌گونه صهیونیستی

مسؤول معاونت بازرسی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور در راهپیمایی روز قدس به جهان نشان می‌دهد که آرمان فلسطین همچنان زنده است و فروپاشی رژیم اشغالگر قدس را نشان می‌دهد.

سیدمصطفی موسوی‌نژاد، افزود: سرزمین قدس از دیرباز مهد پیامبران مختلف و مورد احترام ادیان است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فروپاشی این رژیم خبر می‌دهند و اوج‌گرفتن مهاجرت معکوس در رژیم صهیونیستی باعت تزلرل رژیم عنکبوت‌گونه صهیونیستی است.

* شکاف عمیق و غیرقابل ترمیم

مسؤول سیاسی سپاه کربلا مازندران در جمع راهپیمایان شیرگاه با اشاره به وضع امروز جبهه واحد مقاومت و وضع نامناسب رژیم‌صهیونیستی، گفت: جغرافیایی فلسطین محل تلاقی سه قاره جهان است و استعمار پیر با پیش‌بینی آینده، فلسطین را برای نقشه‌های خود انتخاب کرد.

جعفری افزود: بنیانگذار رژیم صهیونیستی، استقرار رژیم صهیونیستی در فلسطین را برای حمایت از اروپا ذکر کرد.

وی  با بیان اینکه فلسطین خواستگاه تمدنی است، افزود: امام راحل با انتخاب آخرین روز جمعه ماه رمضان قطره‌ ای جدا از هم را متحد و سیلاب ویرانگر علیه دشمن تبدیل کرد و راهپیمایی روز قدس در بیش از صد کشور جهان برگزار می‌شود و از روز قدس سال قبل تا امسال عملیات‌های مختلف علیه رژیم صهیونیستی انجام شد.

مسؤول سیاسی سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه شکاف در رژیم صهیونیستی عمیق و غیرقابل ترمیم است و از حدود ۵ و‌نیم میلیون جمعیت آن، ۷۰۰ هزار نفر در راهپیمایی علیه دولت رژیم صهیونیستی شرکت کردند، خاطرنشان کرد: اختلاف بی‌سابقه بین آمریکا و رژیم صهیونیستی وجود دارد و با فعالیت جهادی باید مشکلات جامعه کاهش یابد.

*صف‌بندی جبهه حق دربرابر جبهه باطل 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی در جمع راهپیمایان الاشت با اشاره به اینکه  امام راحل همه اهداف دشمنان برای قدس شریف را خنثی کرد و از بین برد، گفت: امام راحل روز قدس را روز اسلام ذکر کردند و همه مسلمانان را برای دفاع از شعار توحیدی فراخواندند.

حجت‌الاسلام مهدی صداقتی، افزود: روز قدس نماد صف‌بندی جبهه حق در برابر جبهه باطل است.

*روی‌خوش‌منطقه با از بین‌رفتن غده‌سرطانی رژیم صهیونیستی

امام جمعه شهرستان سوادکوه(زیراب) در خطبه‌های نماز جمعه روز قدس شهرستان سوادکوه(زیراب) با اشاره به حضور با‌ بصیرت و باشکوه مردم ولایت‌مدار و همیشه در صحنه ایران در روز قدس، گفت: هر قدر راهپیمایان دفاع از اسلام، شریعت، ولایت و اعلام حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین بود.
حجت الاسلام محمد‌زمان رضایی، افزود: غده سرطانی رژیم صهیونیستی باید از بین برود تا منطقه روی‌خوش ببیند که استکبار جهانی آن را تشکیل داد.
رضایی، بیان کرد: راهپیمایی روز قدس نمادی برای حمایت از مستضعفین و‌ مردم‌ مظلوم فلسطین است.

 

انتهای پیام/۸۶۰۱۵/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1149277

مهمترین اخبار ایران و جهان: