نیوز سیتی!
03 اردیبهشت 1402 - 19:01

کمیته کشاورزی خوزستان نظرات خود را برای پیشرفت این بخش مطرح کند

اهواز- معاون اقتصادی استاندار خوزستان گفت: از اعضای کمیته کشاورزی خوزستان درخواست می‌شود پیشنهادات خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر در این بخش مطرح کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا فتوحی عصر امروز یکشنبه در نشست کمیته کشاورزی سفر ریاست جمهوری به خوزستان که با حضور اعضای این کمیته در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران بیان کرد: از اعضای کمیته کشاورزی خوزستان درخواست می‌شود با تلاش بیشتر و ارائه پروژه‌هایی که تاکنون در بخش کشاورزی، شیلات، آبزیان و بخش‌های دیگر در این خصوص به بهره برداری رسیده‌اند، پیشنهادات خود را برای پیشرفت هر چه بیشتر در این بخش مطرح کنند.

معاون اقتصادی استاندار خوزستان با اشاره به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری رهبری در استان گفت: بخشی از این طرح عملیاتی شده که باید با تلاش همه جانبه، بخش باقیمانده به مرحله اجرا برسد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه خوزستان اولین استان کشور در بخش کشاورزی و امنیت غذایی است، پیشنهاداتی در راستای رونق بیشتر این بخش، به‌صورت مکتوب تهیه شده که در سفر رئیس جمهور به استان ارائه خواهد شد.

فتوحی اظهار کرد: مسئولان مختلف خوزستان باید با هم افزایی، همت، درایت و اتحاد بیشتر به‌صورت عملی نشان دهند که این استان می‌تواند به‌عنوان پایتخت اقتصادی و تکیه گاه کشور در بخش کشاورزی و امنیت غذایی شناخته شود.

به گزارش مهر، مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان، مدیر کل هماهنگی امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری خوزستان، اتحادیه‌ها، تشکل‌های کشاورزی و رئیس سازمان مدیران کل و معاونان سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در این نشست حضور داشتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1165733

مهمترین اخبار ایران و جهان: