نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 08:35

بهره‌مندی بیش از ۳ میلیون نفر از مراکز خدمات جامع سلامت چهارمحال و بختیاری

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در سال گذشته بیش از سه میلیون نفر برای دریافت خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و تشخیص و مراقبت به مراکز خدمات جامع سلامت استان مراجعه کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی، علی احمدی در تشریح خدمات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی ارائه‌شده در سطح یک مراکز وابسته به مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: در سال ۱۴۰۱، ۳ میلیون و ۳۲۶ هزار و ۱۹۸ نفر در سطح استان از خدمات درمانی بهره‌مند شدند که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال قبل ۱۵ درصد افزایش داشته است.  

رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این افراد برای دریافت خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی و تشخیص و مراقبت به مراکز خدمات جامع سلامت استان مراجعه کردند، افزود: در گزارش مذکور آمار بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها و مراکز تابعه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد لحاظ نشده است. 

احمدی تشریح کرد: طی این مدت، یک میلیون و ۶۸۶ هزار و ۱۸۲ مورد ویزیت و مراقبت توسط پزشکان عمومی، ۷۵ هزار و ۶۳ مورد ویزیت و دریافت خدمات دندانپزشکی و ۳۰۸ هزار و ۹۳۳ مورد دریافت خدمات آزمایشگاهی تشخیص و بیماری‌ انجام شده است. 

پایان پیام/ ۶۸۰۳۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1187577

مهمترین اخبار ایران و جهان: