نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:34

زنجانی ها در عملیات های مختلف نقش آفرین بودند

زنجان-فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: زنجانی ها در عملیات های مختلف نقش آفرین بودند و حماسه های بی بدیلی خلق کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جهانبخش کرمی روز پنج شنبه در یادواره شهدای کارگر استان گفت: زنجانی‌ها در عملیات‌های مختلف نقش آفرین بودند و حماسه‌های بی بدیلی را خلق کردند.

وی افزود: دشمنان اسلام، انقلاب و ابرقدرت‌ها جنگ تمام عیار را علیه ایران با هدف نابودی کشور آغاز کردند و دشمنان به صراحت اعلام کردند در کمترین زمان کشور را اشغال می‌کنند تا به اهداف خود دست یابند.

کرمی ادامه داد: دشمنان از حضور ولایی مردم در صحنه انقلاب و هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب غافل بودند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: اولین نیروهایی که در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند، رزمندگان زنجانی بودند که در این واقعه ۱۹ هزار نیروی بعثی به اسارت درآمدند.

کرمی با گرامیداشت ۱۵۳ شهید سپاه استان در عملیات بیت المقدس، افزود: در جنگ تحمیلی استکبار جهانی و قدرت‌های شیطانی به تعداد ۵۰ کشور از صدام حمایت می‌کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه رمز پیروزی عملیات‌های غرور آفرین بیت المقدس و خرمشهر، نصرت الهی، اخلاص، وجود ولی فقیه، ولایتمداری رزمندگان اسلام و وحدت مثال زدنی ارتش و سپاه در یک سنگر بود که با دشمن مبارزه می‌کردند، گفت: نکته مهم دیگر حضور مردم در صحنه دفاع مقدس بود.

کرمی افزود: بیش از ۴۴ سال از پیروزی انقلاب سپری می‌شود و در این میان مقام معظم رهبری با هدایت‌های مدبرانه خود، فتنه‌های دشمن به ویژه جنگ ترکیبی را ناکام گذاشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: ملت ایران شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و پای انقلاب و ارزش‌های آن ایستاده و با هوشیاری فتنه‌ها را خنثی کرده اند.

کرمی افزود: همگان در برابر دفاع از انقلاب اسلامی مسئول هستند چرا که شهدای زیادی برای حفظ نظام جان خود را فدا کرده اند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188333

مهمترین اخبار ایران و جهان: