نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 14:19

مردمی‌ترین ساختار در نظام جمهوری اسلامی شوراها هستند

مشهد ـ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شورا نهاد مردمی و برخواسته از اراده مردم و به نوعی مردمی‌ترین ساختار در نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحدیان در هفتاد و هشتمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد ضمن اشاره به هفته شوراها، اظهار کرد: شورا نهاد مردمی و برخواسته از اراده مردم و به نوعی مردمی‌ترین ساختار در نظام جمهوری اسلامی است. ما در مقابل رأی و اعتماد مردم جوابگو هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم، بیان کرد: اگر ما به جایی رسیدیم و مسئولیتی پیدا کردیم زحمات معلمان بوده است و زحمات آن‌ها قابل تقدیر و تشکر است.

وی گفت: خرید واگن یکی از موضوعاتی است که به خصوص در خط یک باید مورد توجه قرار بگیرد. شورا نسبت به خط سه واتصال به پایانه مسافربری و میدان شهدا توجه ویژه‌ای دارد و شهردار نیز به این نکته توجه کنند.

موحدیان افزود: نامگذاری امروز براساس شهادت شهید مطهری است یکی از ابعادمهم آثار مکتوب متعددی است که از ایشان به جا مانده است، هیج گاه کتاب‌های ایشان تغییر نمی‌کند، کتاب‌های او زنده است و نسل امروز ما در مطالعه کتاب‌های مطهری کوتاهی نکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به هفته کارگر و ضمن تبریک به مناسبت این روز، ادامه داد: مقام معظم رهبری به جایگاه و اهمیت کارگر توجه داشتند کارگران رکن اصلی تولید است. البته این عزیزان توقعاتی دارند و باید به نیازهای آن‌ها توجه شود در معشیت و رفاه آن‌ها کمک کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود با تاکید بر لزوم خرید واگن برای خط یک قطارشهری مشهد مقدس، گفت: شهرداری باید توجه ویژه‌ای نسبت به فاز یک خط سه قطارشهری نیز داشته باشد و اتصال پایانه مسافربری به میدان شهدا محقق شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188077

مهمترین اخبار ایران و جهان: