نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 16:13

مردم خوزستان استقبال ماندگاری از رئیس‌جمهور داشته باشند

اهواز - نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از مردم استان خواست؛ گله‌مندی را کنار بگذارند و هفته آینده استقبال ماندگاری از رئیس‌جمهور داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین سید نبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار کرد: فطریه باید توسط نان‌آور خانه تأمین شود و بهتر است امشب یعنی زمانی که هلال ماه رؤیت شد یا قبل از نماز عید و در نهایت قبل از نماز ظهر، به دست نیازمند برسد.

وی به جزئیات برگزاری نماز جمعه در اهواز اشاره کرد و افزود: نماز عید فطر در اهواز در بلوار آیت‌الله بهبهانی از چهارراه پاداد تا هر جایی که ادامه پیدا کند، اقامه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به خوزستان در هفته پیش رو بیان کرد: مطالبه ما از مردم، برگزاری مانور بزرگ انقلابیون در روز پنجشنبه در ورزشگاه تختی اهواز است.

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزود: زمانی که می‌خواهیم عظمت یک امت و پایبندی آن را به انقلاب ثابت کنیم، هر چند گله‌مند هستیم اما جایی که باید مؤلفه‌های اقتدار به نمایش گذاشته شود باید این اتفاق بیفتد بنابراین مردم باید از هر قشر و گروهی هستند گله‌مندی را کنار بگذارند و پنجشنبه ماندگاری برای استقبال از رئیس جمهور انقلابی رقم بزنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163233

مهمترین اخبار ایران و جهان: