نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 09:12

بهترین افراد باید برای شغل معلمی انتخاب شوند

اهواز - معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: باید با دقت فراوان و با توجه به شیوه نامه‌های دقیق مصوب، بهترین افراد برای شغل شریف معلمی انتخاب شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین علی لطیفی صبح امروز چهارشنبه در جمع شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: یکی از مهمترین ارکان حوزه تعلیم و تربیت، معلم است و امروز نقطه شروع تحول در آموزش و پرورش معلم است و بر این اساس اجرای برنامه‌های توانمندسازی معلمان به یک اولویت فراگیر مبدل شده است.

وی در ادامه با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ضرورت توجه ویژه به آموزش‌های مهارت محور بیان کرد: ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای معلمان در قالب برگزاری دوره‌های توانمندسازی می‌بایست به یک برنامه اولویت دار شود و بر این اساس با اجرای برنامه‌های توانمندسازی آموزش و پرورش گام مهمی در خصوص ارتقای شاخص کیفی نیروی انسانی برخواهد داشت.

معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در پایان گفت: یکی از مراحل اصلی در جذب نیروی انسانی برای آموزش و پرورش امر گزینش است و بر این اساس می‌بایست با دقت فراوان و با توجه به شیوه نامه‌های دقیق مصوب بهترین افراد برای شغل شریف معلمی انتخاب شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1184877

مهمترین اخبار ایران و جهان: