نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 16:50

خط قرمز دولت تامین سلامت و امنیت جامعه است

ورزقان- فرماندار شهرستان ورزقان با بیان اینکه خط قرمز دولت، سلامت و امنیت است، گفت: اگر مسئول دولتی هم مسائل بهداشتی را رعایت نکرد باید با آن برخورد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نعمتی عصر امروز یک شنبه در دیدار رئیس و کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ورزقان که به مناسبت هفته سلامت صورت گرفت ضمن تبریک این هفته به حاضرین و کارکنان این‌مجموعه اظهار داشت: یکی از روزهای هفته‌ی سلامت که به عنوان جامعه سالم و رشد تولید نام‌گذاری شده باید مورد توجه جدی‌تر مسئولان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه همزمان باید به بهداشت محیط و هم بهداشت روانی توجه نمود گفت: خط قرمز دولت، سلامت و امنیت است بویژه در شرایط کنونی جامعه این توجه باید بیش از پیش صورت گیرد.

فرماندار شهرستان ورزقان با ذکر اینکه نباید به هیچ کس اجازه داد تا سلامت روحی، روانی و جسمی جامعه را به خطر اندازد عنوان کرد: اولویت اول ما سلامت افراد جامعه است حتی اگر یک مسئول دولتی هم در حوزه کاری خود مسائل مربوط به بهداشت را رعایت نکرد باید با آن برخورد شود.

نعمتی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مانند دیگر ادارات و دستگاه‌های دولتی برنامه‌های خود را ارائه دهد گفت: بهترین راه حل مشکلات، بررسی دقیق، فنی و کارشناسی موارد لازم و حرکت عقلانی در مسیر رفع موانع است و این مهم بدون ارائه برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت میسر نخواهد شد انتظار می‌رود شبکه بهداشت و درمان شهرستان در سال جدید حداقل ۵ اولویت ضروری و مورد نیاز حوزه‌های کاری خود را شناسایی و اجرا نماید.

وی بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری را مسئله جوانی جمعیت دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به کم کاری‌های صورت گرفته و توطئه دشمنان در سال‌های گذشته و دولت‌های گذشته و به دلیل بی توجهی به اجرای برنامه‌های جمعیت ضروری است تا شبکه بهداشت و درمان شهرستان نیز همگام با سایر نقاط کشور در جهت تسهیل موضوع توجه به جوانی جمعیت و افزایش آن گام‌های لازم را در حمایت از خانواده‌ها بردارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178433

مهمترین اخبار ایران و جهان: