نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 09:57

فاطمی‌امین: همه مردم با خبر کذبی که منتشر شد، متضرر شدند/ به حیثیت مجلس، دولت و اعتماد عمومی ضربه خورد

وزیر صمت گفت: در روزهای اخیر یک خبر کذب منتشر شد که همه مردم متضرر شدند. اتفاقی که نه در شان دولت مردمی بود و نه در شان مجلس انقلابی، کذب محض و ظلم بزرگ‌.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سیدرضا فاطمی‌امین وزیر صمت صبح امروز (یکشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه) در جریان استیضاح خود در صحن علنی مجلس گفت: مسئله امروز ما هم افزایی و وحدت دولت و مجلس انقلابی است ما فرصت نداریم گرفتار حاشیه‌ها شویم و اجازه نداریم گرفتار خودمان شویم. باید عقب ماندگی ها را جبران کرده و گرفتاری های معیشتی مردم را جبران کنیم که نیازمند وحدت همدلی و هم افزایی دولت و مجلس است.

وی افزود: در روزهای اخیر یک خبر کذب منتشر شد که همه مردم متضرر شدند. اتفاقی که نه در شان دولت مردمی بود و نه در شان مجلس انقلابی، کذب محض و ظلم بزرگ‌.

فاطمی‌امین با اشاره به اخبار منتشرشده در روزهای اخیر تصریح کرد: در چند روز گذشته من هر کجا که می روم احساس می کنم نگاه ها به من سنگین است البته شما هم چنین احساسی را تجربه می‌کنید. چرا با عزت و آبروی مومن بازی می شود؟ البته عزت مومن متعلق به خدا است این آب رو بری ها برای ما ذخیره قبر و قیامت خواهد بود ولی به حیثیت مجلس، دولت و اعتماد عمومی ضربه خورد.

وی تاکید کرد: ملت بزرگ ایران؛ فاطمی امین خادم شما آلوده به فساد نشده است. ملت بزرگ ایران نمایندگان شما در مجلس شورای اسلامی به فساد آلوده نشده اند.

در حال تکمیل...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177433

مهمترین اخبار ایران و جهان: