نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 16:22

کشف 176 کیلوگرم تریاک در شیراز

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 176 کیلوگرم تریاک و دستگیری یک قاچاقچی در عملیات مشترک پلیس فارس و تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام‌بخش حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تهران با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی در منزل خود در یکی از محله‌های شیراز اقدام به دپو مواد مخدر کرده است که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس پس از هماهنگی با مرجع قضائی به منزل قاچاقچی اعزام و در بازرسی از یک سواری پارس که در پارکینگ پارک بود 176 کیلوگرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه در این خصوص یک قاچاقچی حرفه‌‎ای دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، گفت: اقدامات سوداگران مرگ در این استان از چشمان تیزبین پلیس دور نخواهد ماند و فراجا با آنان بدون اغماض برخورد قانونی می‌کند.

آغاز به کار قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در فارس

با حضور اعضای شورای تأمین و سایر مسئولان، قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در فرماندهی انتظامی استان آغاز به کار کرد.

صبح امروز قرارگاه عملیاتی عفاف و حجاب در فرماندهی انتظامی استان فارس و با حضور اعضای شورای تأمین و سایر مسئولان مربوطه در ستاد انتظامی استان فارس تشکیل شد.

در این قرارگاه، ضمن حمایت کامل از انجام طرح عفاف و حجاب توسط فراجا، بر هماهنگی و هم افزایی همه دستگاه ها و نهادهای مسئول در اجرای هر چه بهتر این طرح تأکید شد.

عامل تیراندازی در خرامه به دام افتاد

فرمانده انتظامی خرامه از دستگیری عامل تیراندازی منجر به مجروحیت احدی از شهروندان در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ زمان‌اله کریمی بیان کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح یک نفر از شهروندان در دی ماه سال گذشته، ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام اقدامات فنی و تحقیقات گسترده پلیسی این فرد را شناسایی و وی را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خرامه با بیان اینکه  جرایمی از قبیل حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز، اخلال در نظم و امنیت عمومی از طریق تیراندازی، قدرت نمایی، سرقت و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان در سوابق متهم به چشم می‌خورد، تصریح کرد: پلیس هرگز به مخلان نظم و امنیت اجازه عرض اندام نداده و با کسانی که بخواهند به هر نوعی آسایش مردم را به مخاطره بیندازند برخورد قاطع خواهد داشت.

پایان پیام/خ

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1151577

مهمترین اخبار ایران و جهان: