نیوز سیتی!
10 فروردین 1402 - 13:27

۵ تن خرمای مضافتی بم در اردبیل توزیع می‌شود

اردبیل- مدیر تعاون روستایی استان اردبیل گفت: در قالب طرح ضیافت رمضان توزیع ۵ تن خرمای مضافتی بم به قیمت دولتی تنظیم بازار در شهرستان‌های استان اردبیل آغاز شده است.

ابوالفضل دشتبانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: توزیع خرما با قیمت مصوب در فروشگاه‌ها و روستا بازارهای تعاونی‌ها و مراکز فروش در استان اردبیل انجام می‌شود.

وی اجرای این طرح را در راستای تعادل بخشی بازار و حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان اعلام و خاطرنشان کرد: طرح ضیافت با رسیدن اولین محموله از استان کرمان از سوم ماه مبارک رمضان به میزان حدود ۵ تن به سردخانه اردبیل شروع شده است.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل ادامه داد: این محموله طبق برش استانی به شهرستان‌ها ارسال شده و همچنان توزیع آن با قیمت مصوب هر کیلو خرما ۷۱ هزار ۴۰۰ تومان در سطح استان ادامه دارد.

دشتبانی بیان کرد: از آنجایی که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته مقدار ۱۰ تن نیز در حال بارگیری و حمل به مقصد اردبیل می‌باشد، توزیع خرما در طرح ضیافت تا آخر رمضان ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه هیچ کمبودی در تأمین خرما وجود ندارد، گفت: هیچ محدودیتی در توزیع خرمای طرح ضیافت به قیمت مصوب دولتی تنظیم بازار وجود ندارد و اتحادیه تعاونی روستایی استان به اندازه نیاز و کشش بازار در تأمین و توزیع آن اقدام خواهد کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1117633

مهمترین اخبار ایران و جهان: