نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 20:28

مجتمع توانبخشی ایثار در سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح می شود

گرگان- استاندار گلستان گفت: فاز اول و دوم مجتمع توانبخشی ایثار شهرستان گرگان در سفر دور دوم رئیس جمهور به گلستان افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه عصر سه شنبه در جلسه با تعدادی از مدیران بنیاد شهید و ایثارگران در گرگان اظهار کرد: خوشبختانه مجتمع توانبخشی ایثار تاکنون ۹۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و فاز اول و دوم این پروژه شامل بخش‌های اقامتی و توانبخشی در سفر رئیس جمهور به گلستان افتتاح خواهد شد.

استاندار گلستان افزود: در دولت سیزدهم تاکنون بیش از ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل این مجتمع هزینه شده در حالی که مصوبه سفر رئیس جمهور برای این پروژه تنها ۲۵ میلیارد تومان بوده است.

وی گفت: اگرچه تخصیص اعتبارات مصوب سفر اول هیأت دولت به گلستان به صورت کامل انجام نشده اما به دلیل اهمیت این پروژه و جایگاه رفیع جانبازان و ایثارگران تخصیص اعتبار این پروژه بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

زنگانه ادامه داد: خوشبختانه نگاه همه به این پروژه خاص بوده و امیدواریم این پروژه که وسعتی بیش از ۱۰ هزار متر دارد در شأن ایثارگران و جانبازان باشد.

استاندار گلستان گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان عملیات اجرایی خانه ایثار (پارک سلامت) برای جانبازان و ایثارگران حوزه اعصاب و روان و خانواده‌های کهنسال آنها آغاز خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1183933

مهمترین اخبار ایران و جهان: