نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 20:10

سارق دوچرخه و اموال مجتمع های مسکونی شاهین شهر دستگیر شد

اصفهان _ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر از شناسایی و دستگیری سارقی که اقدام به سرقت دوچرخه و اموال داخل مشاعات مجتمع‌های مسکونی در این شهرستان می‌کرد خبرداد.

بهزاد ثابت راسخ در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و همچنین سرقت اموال موجود در مشاعات و انباری‌های مجتمع‌های مسکونی در سطح شاهین شهر بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران کلانتری ۱۱ با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه پلیسی و بررسی‌های میدانی توانستند عامل این سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم علاوه بر کشف ۳ دستگاه دوچرخه مسروقه بیش از ۶۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه دیگر که سارق از داخل انباری‌ها و مشاعات مجتمع‌های مسکونی سرقت کرده بود کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: پلیس همواره با قاطعیت در مقابل سارقان و کسانی که به خاطر منافع خود اقدام به تعرض به اموال شهروندان می‌کنند و باعث ایجاد ناامنی در جامعه می‌شوند ایستاده است و از شهروندان تقاضا داریم توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کرده و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153933

مهمترین اخبار ایران و جهان: