نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 00:08

کارکنان شبکه بهداشت دیر با آرمان‌های شهیدان تجدید میثاق کردند

بوشهر- آیین تجدید میثاق با شهدا در نخستین روز از هفته سلامت با حضور فرماندار، مسئولان محلی و جمعی از کارکنان حوزه بهداشت و درمان شهرستان دیر در گلزار شهدای گمنام دیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر عصر شنبه در این آئین با تبریک هفته سلامت، اظهار داشت: هفته سلامت فرصت مناسبی است تا با آرمان‌های انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) و شهدای عزیز تجدید میثاق ببندیم و اعلام کنیم که تمامی دستاوردهای ما در حوزه بهداشت و درمان به برکت خون‌های پاک شما شهیدان است و ما باید پاسدار خون آنها بوده و از آرمان‌های والای آنها صیانت کنیم.

عباس آدمیت نسب افزود: سرافرازی، عزت و افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی مدیون ایثار و فداکاری شهداست و ما باید قدردان ایثار و از خودگذشتگی این عزیزان باشیم.

وی گفت: شهدای سرافراز و گرانقدر انقلاب اسلامی باعث تحکیم و استواری نظام مقدس اسلامی ما شدند و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر تصریح کرد: امنیت زمینه ارتقا سطح سلامت جامعه را ایجاد می‌کند و در سایه امنیت و سلامت است که جامعه به پیشرفت‌های علمی، اقتصادی و … دست می‌یابد.

آدمیت‌نسب اضافه کرد: کارکنان حوزه بهداشت و درمان همواره با عمل به آرمان‌های والای شهیدان، اهتمام ویژه‌ای به تقویت روحیه خدمتگزاری در مجموعه اداری دارند.

مسئولین در این آئین با اهدای شاخه‌های گل، قرائت زیارتنامه و نثار فاتحه یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعین سلامت و حرم را گرامی داشته و تجدید بیعتی دوباره با شهیدان داشتند.

نهم لغایت پانزدهم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است و شعار امسال هفته سلامت «سلامت برای همه با پزشکی خانواده» است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1176877

مهمترین اخبار ایران و جهان: