نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 22:13

پایگاه‌های انتقال خون اردبیل در شب‌های قدر دایر هستند

اردبیل- مدیرکل انتقال خون استان اردبیل گفت: پایگاه‌های انتقال خون استان اردبیل در شب‌های قدر در مقابل مصلی حضرت امام خمینی(ره) آماده دریافت خون‌ اهدایی مردم نوعدوست اردبیل هستند.

شراره دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: همزمان با شب‌های قدر پایگاه‌های خون‌گیری اردبیل و شهرستان‌های پارس‌آباد، مشگین‌شهر و خلخال از ساعت ۲۰:۳۰ در خدمت مردم نوع‌دوست استان است.

وی با اشاره به اینکه تیم سیار خون‌گیری انتقال خون از امشب به مدت پنج شب روبروی مصلی اردبیل مستقر خواهند شد، خاطرنشان کرد: به همراه داشتن کارت ملی برای اهداکنندگان خون الزامی است.

مدیرکل انتقال خون استان اردبیل با بیان اینکه در مناسبت‌های مختلف مردم استان اردبیل با شرکت در طرح‌های نذر خون دین خود را به تمام ملت کشور ادا کرده اند، تصریح کرد: اهدای خون یک امر مستمر و ضروری برای ادامه حیات بیماران است و از همه اهدا کنندگان خون دعوت می‌شود تا در ماه مبارک رمضان نیز این نهاد خدمت‌رسان را یاری کنند.

دژکام تصریح کرد: مرکز اهدای خون اردبیل واقع در جنب بیمارستان فاطمی بعد از افطار از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۴ بامداد آماده خدمت رسانی به اهدا کنندگان است.

وی ادامه داد: مرکز خون‌گیری اردبیل پیش از افطار نیز از ساعت ۸:۱۵ تا ۱۴:۱۵ نیز اقدام به پذیرش اهدا کنندگان می‌کند و در شهرستان‌های پارس آباد، مشگین‌شهر و خلخال نیز شهروندان می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۴ به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1138877

مهمترین اخبار ایران و جهان: