نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 19:10

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: عمیقا قدردان جمهوری اسلامی ایران هستیم

معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس گفت که جمهوری اسلامی ایران یک روز هم دست از حمایت از فلسطین نکشید.

 

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «جمیل مزهر» معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» امروز (پنج‌شنبه) در سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس، گفت که این مناسبت تجسم وحدت ملت‌های عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است.

به نوشته وبگاه العهد، او سپس با قدردانی از ایران گفت: «از رهبری، دولت و مردم جمهوری اسلامی ایران برای تلاش‌های وسیع و حمایت‌های بی دریغشان از موضوع فلسطین عمیقا تشکر می‌کنیم».

جمیل مزهر افزود: «جمهوری اسلامی ایران با طرح روز جهانی قدس، بر التزام و تعهد اصولی و سیاست ثابت خود در حمایت از مردم فلسطین و مقاومت تأکید کرد. ایران با مال و سلاح از مقاومت حمایت کرده و در سطح جهانی و منطقه‌ای در مقابل امپریالیسم ایستاده است و در این راه مورد تهاجم و محاصره قرار گرفته، اما اندکی عقب‌‌نشینی نکرده است».

او در ادامه گفت که نشانه‌های پیروزی بر دشمن صهیونیستی با توجه به بحران وجودی موجود در این رژیم آشکارتر شده است و باید گزینه مقاومت را ادامه و آن را در داخل و خارج فلسطین در یک قالب یکپارچه تعریف کرد تا خسارات و تلفات دشمن به حداکثر برسد.

معاون دبیرکل «جبهه مردمی برای آزادی فلسطین» سپس خواستار حمایت همه جانبه از جوانان مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی شد و گفت که باید همه از فضای حاکم در این مناطق پشتیبانی کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1146177

مهمترین اخبار ایران و جهان: