نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 23:30

پایان رفع تداخل اراضی به روستاییان استان قزوین اطلاع رسانی شود

قزوین- رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: پایان رفع تداخل اراضی باید به روستاییان اطلاع رسانی شود که بتوانند برای دریافت سند از مراجع مربوطه پیگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدحسین عطایی روز پنجشنبه در نشست بررسی مشکلات و موانع صدور اسناد کشاورزی استان که با حضور نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلاس شورای اسلامی همراه بود، افزود: نتیجه رفع تداخل اراضی کشاورزی پس از پایان هر کمیسیون باید به روستاییان اطلاع داده شود.

وی اضافه کرد: انجام رفع تداخل اراضی در استان قزوین و اتمام آن تا پایان سال جاری قبلاً به صورت سراسری اطلاع رسانی شده است، اما لازم است که کشاورزان یک روستا نیز بدانند که کدام نقطه و منطقه رفع تداخل شده و نتیجه آن نهایی شده است.

عطایی در ادامه به فرآیند واگذاری زمین از منابع طبیعی به بنیاد مسکن اشاره کرد و گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین منابع طبیعی و بنیاد مسکن وجود دارد و این استان در حوزه تعاملات بین دستگاهی بالاترین رتبه را در کشور کسب کرده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین به همت بدنه کارشناسی مجرب در حوزه رفع تداخل اراضی همواره رتبه نخست کشور بوده و اکنون نیز تمام تلاش‌ها معطوف به اتمام پلاک‌ها تا پایان سال جاری است.

عطایی یادآور شد: یکی از مهم‌ترین اقدامات وزارت جهاد کشاورزی در دو سال گذشته صدور اسناد کشاورزی بوده که باعث می‌شود کشاورز بتواند بهتر در حوزه توسعه اقتصاد کشاورزی گام بردارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146433

مهمترین اخبار ایران و جهان: