نیوز سیتی!
16 مرداد 1402 - 00:33

استاندار مازندران: هیچ‌گونه افزایش قیمت نان نداریم

استاندار مازندران با بیان اینکه به‌دنبال کیفی‌سازی نان هستیم، گفت: هیچ‌گونه افزایش قیمت نان در مازندران نداریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور استاندار مازندران درباره افزایش قیمت نان در جمع خبرنگاران اقدام دولت برای استاندارد سازی قیمت نان، اظهار کرد: اجرای طرح ساماندهی وضعیت آرد و نان در سطح ملی یکی از بزرگترین اقداماتی است که دولت سیزدهم انجام داد.

وی با بیان اینکه با هوشمندسازی مدیریت نان، در موضوع آرد و نان صرفه‌جویی قابل توجهی شد، افزود: به‌منظور اینکه وضعیت نان در کشور در شرایط مطلوبی باشد دولت ۴۰درصد یارانه در اختیار خبازان و کسانی که در تولید نان نقش دارند، قرار داد و بر این‌اساس در حال حاضر به هیچ عنوان افزایش قیمت نان نداریم.

استاندار مازندران با اعلام اینکه در حال حاضر درصدد کیفی‌سازی نان هستیم، تصریح کرد: اقدام خوبی در راستای کمیت نان و همچنین صرفه‌جویی قابل توجهی در توزیع آرد صورت گرفت.

حسینی‌پور با اشاره به اینکه مدیریت توزیع آرد در شهرستان‌ها در اختیار فرمانداران قرار گرفت، گفت: در استان مازندران هیچ محدودیتی در تولید و توزیع آرد نداریم.

وی با تاکید بر اینکه توزیع آرد برای دولت مهم است، خاطرنشان کرد: در مدیریت هوشمند شرایطی را ایجاد می‌کنیم تا بی‌توجهی به توزیع آرد صورت نگیرد.

استاندار مازندران یادآور شد: در گذشته تخلفاتی صورت گرفته که قصد داریم با مدیریت هوشمند مدیریت خوبی بر توزیع آرد داشته باشیم.

حسینی‌پور با اعلام اینکه هیچ‌گونه افزایش قیمت نان در مازندران نداریم، گفت: مردم این روزها به شایعات افرایش قیمت نان همانند شایعات دیگری که با اهداف مشخص در شبکه‌های مجازی پخش می‌شود، توجه نکنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1429677

مهمترین اخبار ایران و جهان: