نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 16:40

امروز دستگاه امام حسین قوی‌تر از گذشته است

اهواز- امام جمعه موقت اهواز گفت: دسته‌های عزاداری را در کانادا، نیویورک و لندن ببینید، امروز دستگاه امام حسین (ع) قوی‌تر از گذشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران اهواز تصریح کرد: قطار انقلاب در حال حرکت است و محدود به مرزهای ایران نیست. نقطه شروع انقلاب به پرچم داری امام زمان (عج) است.

امام جمعه موقت اهواز گفت: سردبیر قدیمی‌ترین نشریه اسرائیلی در مصاحبه با بی بی سی فارسی گفته که بزرگترین خطر برای آمریکا، سپاه پاسداران است و امروز اعضای امنیتی کابینه انگلیس به صراحت می‌گویند شب‌ها از قدرت رو به افزایش ایران خوابمان نمی‌برد.

حجت الاسلام حاجتی گفت: دسته‌های عزاداری را در کانادا، نیویورک و لندن ببینید، امروز دستگاه امام حسین (ع) قوی‌تر از گذشته است. امروز روزهای تحقق وعده‌های الهی است به شرط در صحنه بودن و تقوا و آینده قطعاً از آن جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) قبل از رحلت گفتند که این انقلاب، نقطه شروع انقلاب جهانی است. در نیجریه دو هزار شیعه بود و هم اکنون ۲۰ میلیون شیعه وجود دارد. هیچ گاه در تاریخ به اندازه امروز پرچم شیعه، اینگونه در اهتزاز نبود.

حجت الاسلام حاجتی گفت: امام (ره) تکلیف ما را مشخص کرد. پرچم شیعه در حال اهتزاز است. چراغ شیعه روشن شده و پرچم اهل بیت (ع) در اهتزاز است. در عصر روح الله و سیدعلی، یعنی کسانی که خون حضرت زهرا (س) در رگ‌هایشان است، پرچم شیعه به واسطه حضور مردم به اهتزاز در آمد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1437077

مهمترین اخبار ایران و جهان: