نیوز سیتی!
21 مرداد 1402 - 07:24

ارائه خدمت به ۸۹ روستا توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه زنجان

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ۸۹ روستای محروم مورد هدف خدمات‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جلال غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان که به مناسبت روز خبرنگار در خبرگزاری فارس حضور یافت ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ۸۹ روستای محروم سه دهستان «قره پشتلو»، دهستان «شیوانات» و دهستان «اوریاد» خدمات رسانی می‌کند.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه شعار قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان«از مردم، با مردم و برای مردم» است، گفت: عمده برنامه‌های عمرانی قرارگاه در سال‌جاری در حوزه آب‌رسانی است، ضمن اینکه دهستان قره‌پشتلوی پایین ۱۸ روستا دارد که تقریبا طبق بررسی‌های انجام شده حداقل نیمی از این روستاها از تنش آبی رنج می‌برند.

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده منابع آبی تعدادی از روستاها را مورد مطالعه قرار داده‌ایم و بر اساس اولویت‌بندی‌های صورت گرفته، قرار است نسبت به رفع تنش آبی ۸ روستای دهستان قره‌پشتلوی پایین اقدام کنیم، اظهار داشت: در برخی از این روستاها اقدامات عمرانی آغاز شده است.

غورقانلو با اشاره به اینکه  قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان در ۵ کارگروه فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و سلامت، اشتغال و معیشت، تعلیم و تربیت و عمران و زیرساخت فعالیت می‌کند، گفت: تلاش داریم با استقرار یک روحانی در روستای مورد هدف و با همراهی مردم بتوانیم مشکلات را احصا و برای حل آنها اقدام کنیم.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437477

مهمترین اخبار ایران و جهان: