نیوز سیتی!
20 مرداد 1402 - 22:22

شرکت ۴۰ هنرمند گیلانی در نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی «ما رایت الا جمیلا»

دبیر اجرایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی «ما رآیت الا جمیلا » از شرکت ، ۴۰‌ هنرمند گیلان در نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی «ما رآیت الا جمیلا » که در سالن اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی لنگرود برگزار شد، خبر داد.

سحر عباسی امروز در حاشیه نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی «ما رایت الاجمیلا» سازمان بسیج هنرمندان گیلان و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با بیان اینکه شناسایی هنرمندان در حوزه‌های مختلف یکی از اهداف سازمان بسیج در گیلان است، اظهار کرد: در گیلان و حتی سطح کشور هنرمندان ناشناخته زیادی در عرصه‌های مختلف حضور دارند که بعضا‌ این افراد در غالب برگزاری نمایشگاه‌های مختلف توسط بسیج شناسایی می‌شوند. 

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی «ما رآیت الا جمیلا» در شرق گیلان و توسط سازمان بسیج هنرمندان در لنگرود گفت: با توجه به هتک حرمت صورت گرفته به قرآن کریم و محکومیت این اقدام ضددینی و انسانی، نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی «ما رآیت الا جمیلا» با محوریت محرم، قرآن، عاشورا، عفاف و حجاب در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود برگزار شد. 

دبیر اجرایی نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی «ما رآیت الا جمیلا» با ابراز خرسندی از استقبال خوب هنرمندان از این نمایشگاه افزود: در این نمایشگاه پنج روزه که از ۱۵ مرداد آغاز شده بود، ۴۰ هنرمند خوشنویس و نقاش آثار خود را به نمایش عموم گذاشتند. 

عباسی از برگزاری این نمایشگاه در دیگر شهرستان‌های گیلان نیز خبر داد و بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری بسیج خواهران، بسیج رسانه و بسیج هنرمندان شهرستان لنگرود برگزار و در روزهای آینده در شهرستان‌های رشت، لاهیجان، املش و بندر انزلی نیز برگزار می‌شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1437377

مهمترین اخبار ایران و جهان: