نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 21:56

عهد دوباره مردم نکا با شهید امنیت «رضا شیخی»

امشب در شبی که متعلق به حضرت عباس(ع) است و مازندرانی‌ها برای این شب ارزش فراوان قائل‌اند، نکایی‌ها باردیگر با فرزندی از تبار خوبی‌ها وداع می‌کنند تا جرعه جرعه از شهید آبرو بگیرند.

خبرگزاری فارس مازندران، مریم نظری| این روزها در شب و روزهایی که همه ما عزادار سیدالشهدا و یاران باوفایش هستیم، شهادت یار دیگری از یاران امام حسین(ع) دلمان را بیشتر از همیشه به درد آورد، شهید «رضا شیخی»  شهید امنیتی که روزهای گذشته به دست تروریست‌ها در خاش به شهادت رسید.

امشب در شب وداع با شهید رضا شیخی که ناجوانمردانه به دست تروریست‌ها در محل خدمتش در پلیس راه خاش به تفتان به شهادت رسید، بار دیگر در کنار همه دلدادگی‌ها برای امام حسین(ع) دوباره عزادار مکتب حسینی شدیم و دلمان کربلایی شد و جان دادن فرزندان‌مظلوم این سرزمین به دست یزیدیان زمان، دلمان را به درد آورد.

دوباره نکا در غم از دست دادن فرزندی از تبار نیکی‌ها و خوبی‌ها به سوگ نشست و امشب در گلزار شهدای خوشنام نکا همه آمدند تا در عهدی دوباره با امام و شهدا بر استمرار راه امامت و ولایت و شهدا تاکید کنند و فریادهای بلند یا حسین یا حسین نکایی‌ها در وداع با جگرگوشه شان نمادی از حقانیت راهش است.

امشب همچون همیشه وداع جانانه مردم در میان اشک و ناله و فریادهای بلند یا حسین با پیکر پاک شهید مدافع امنیت «رضا شیخی» در حالی برگزار شد که می‌دانیم اشک ما برای پاسداشت ارزش تمامی ندارد.
همه آمدند تا در پشت این بودن‌ها، گریستن‌ها وعزاداری‌ها، ارزش‌ها را حفظ کنند تا فرهنگ علوی، حسینی و انقلابی ما حفظ بماند و نام شهدا در کنار نام‌ امام حسین(ع) و یارانش زنده بماند و تا از موانع عبور کنیم و این اشک‌ها راه‌نجات مان باشد.

مردم‌ما عجب مردم باوفایی هستند، امشب در گلزار شهدای خوشنام نکا و در محل وداع با این شهید امنیت، شاهد لحظه‌های ناب عاشقی مادران و دختران و برادرانی هستیم‌که اگر شهید را نمی‌شناسند، اما برایشان انقلاب و ارزش‌های نظام مهم است و شهادت مظلومانه این شهید دل همه شان را سوزاند و آمدند تا با تاکید بر حفظ ارزش ها راه شهدا را ادامه دهند.

پیکر پاک شهید امنیت «رضا شیخی» امشب در میعادگاه شهدا و در جوار شهدای خوشنام نکا بر روی دستان مردم مازندران در نکا تا میعادگاه وداع عاشقان بدرقه شد تا عطر یاس‌ پرپر شده ما دوباره در کوچه و خیابان‌های شهر به مشام برسد و جانمان را صیقل دهد.

آئین وداع با پیکر مطهر شهید امنیت رضا شیخی شامگاه سه شنبه سوم مرداد ماه با حضور خانواده شهید، خانواده‌های شهدا، مسؤولان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور نکا در حرم شهدای گمنام نکا برگزار شد.

شهید رضا شیخی از شهدای شهرستان نکا متاهل و دارای یک فرزند پسر ۵‌ماهه است و اول مرداد ماه امسال،  در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان  همراه با ۳ نفر از مأموران غیور پلیس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تروریست‌های کوردل  بصورت کاملا بزدلانه اقدام به ترور مأموران گشت پلیس راه که در حین انجام وظیفه بودند نموده و به سرعت از محل متواری شدند. 
در این حادثه تروریستی استواریکم محمد رضا اسمعیلی، استواریکم رضا شیخی، استواریکم حسن وحیدی و ستوانیکم مهدی اله پور به فیض شهادت نائل آمدند.

مراسم تشییع شهید امنیت رضا شیخی شهید مازندرانی اهل نکا روز چهارشنبه ۴ مرداد ماه ساعت ۹ صبح از مقابل سپاه نکا تا گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1403733

مهمترین اخبار ایران و جهان: