نیوز سیتی!
04 مرداد 1402 - 10:39

کندوان امروز یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع خواهد بود؛ البته این محدودیت درصورت پرحجم شدن ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی جریان دارد.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌‌های ترافیکی در جاده‌های شمال، افزود: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه و جمعه پنجم و ششم مرداد ماه امسال از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز اشاره کرد و گفت: اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه در محور هراز به‌صورت مقطعی خواهد بود.

جهان‌تاب با بیان اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان کماکان ممنوع است، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز امروز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران ممنوع خواهد بود؛ البته این محدودیت درصورت پرحجم شدن ترافیک در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: توجه به هشدارهای پلیس باتوجه به پیش‌بینی ترافیک در جاده‌های شمال مورد تاکید است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1404833

مهمترین اخبار ایران و جهان: