نیوز سیتی!
03 مرداد 1402 - 23:41

زلاتان: مربیگری؟ چه کسی از آینده خبر دارد/ الان دنبال ثابت کردن خودم نیستم

ستاره سوئدی سابق تیم فوتبال میلان احتمال بازگشتش به دنیای فوتبال برای ایفای نقش مربی را رد نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که فصل گذشته با پیراهن تیم فوتبال میلان کفش‌هایش را آویزان کرد، در گفت‌و‌گو با نشریه کوریره دلاسرای ایتالیا درباره آینده حرفه‌ای خود اظهار داشت: من فعلاً دارم قدم به قدم پیش می‌روم و به آینده دراز مدت فکر نمی‌کنم. در حال حاضر حضور در مراسم مختلف و کمک به بالا بردن انگیزه مردم آن کاری است که دوست دارم انجام دهم. تمام آن جاهایی که زمانی آنها را خانه‌ام می‌دانستم به من چیزهایی بخشیده‌اند، اما ایتالیا در قلب من جایگاه ویژه‌ای دارد و میلان هم جایی است که الان در آن زندگی می‌کنم. اینکه در‌ آینده چه خواهم کرد را زمان خواهد گفت.

 

ایبرا افزود: در ابتدای دوران بازیگری‌ام من مثل یک بمب ساعتی بودم، چه در داخل، چه در خارج از زمین بازی. در این مقطع از زندگی من دیگر دنبال نشان دادن خودم نیستم و چیزی برای ثابت کردن ندارم. الان کمک به دیگران، الهام‌بخش شدن و انگیزه دادن به آنها برای رو آوردن به فعالیت‌های جسمی به هر شکلی، کاری است که مرا خوشحال می‌کند. مربیگری کنم؟ هیچ‌کس از آینده خبر ندارد.

ابراهیموویچ در دوره حضورش در تیم فوتبال میلان 163 بازی برای این تیم در تمامی رقابت‌ها انجام داد و در آنها 93 گل زد و 35 پاس گل داد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1403877

مهمترین اخبار ایران و جهان: