نیوز سیتی!
10 مرداد 1402 - 16:57

برنامه مدیریت شهری به دور از نگاه‌های سلیقه‌ای تدوین شود

زنجان-مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: برنامه مدیریت شهری به صورت مدون و به دور از نگاه‌های سلیقه‌ای تدوین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید خلجی، ظهر سه‌شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان گفت: با گذشت ۲ سال از فعالیت شورای ششم، فرصتی است که ارزیابی از مجموعه عملکرد شورا و شهرداری داشته باشیم و بر این اساس با در نظر گرفتن نگاه دولت به مسائل شهری پاسخگو خواهیم بود

وی با قدردانی از اعضای شورا به خاطر ایجاد فضای وحدت و همدلی ابراز کرد: این همدلی نشان می‌دهد نگاه درستی به مباحث شورا و مدیریت شهری وجود دارد و برکات آن را در شهر شاهد هستیم.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان روحیه بسیجی و خدمت‌رسانی به مردم را اولین عنصر شورا خواند و گفت: ارتباط دائمی با مردم نظارت و گزینش شهرداران خوب، توجه به هویت ایرانی و اسلامی تاریخی شهرها و خالص کردن نیت برای خدمت به مردم دیگر عناصر حاکم بر شورا است.

وی با اشاره به اینکه دولت با همه قدرت در مسیر توسعه شهری قدم بر داشته است، عنوان کرد: افزایش قابل ملاحظه‌ اختصاص اعتبار از محل مالیات بر ارزش افزوده و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی درون‌شهری موید این مطلب است.

خلجی با بیان اینکه توسعه شهری نگاهی بر مردم‌محور بودن دارد، ادامه داد: شورا به عنوان پارلمان محلی در مسیر افزایش خدمت‌رسانی و رضایتمندی شهروندان گام بر می‌دارد.

وی به ارائه برنامه مدون شهرداری تأکید کرد و افزود: این برنامه یک مسیر را مشخص می‌کند که باید در آن از نگاه‌های سلیقه‌ای خودداری کنیم و نگاه‌های کارشناسی را بر آن بیفزاییم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1422033

مهمترین اخبار ایران و جهان: