نیوز سیتی!
08 مرداد 1402 - 16:48

فراخوان طراحی نشان‌واره موزه میراث روستایی گلستان

گرگان-معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: این معاونت در نظر دارد نسبت به طراحی نشان‌واره موزه میراث روستایی استان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی حسینقلی‌زاده اظهار کرد: معاونت میراث‌فرهنگی استان در نظر دارد با توجه به اهمیت موزه میراث روستایی گلستان و سطح و جایگاه این پروژه به‌عنوان دومین نمونه در ایران و خاورمیانه و نقش آن در توسعه پایدار استان، نسبت به طراحی نشان‌واره (لوگو) موزه میراث روستایی گلستان از طریق فراخوان عمومی اقدام کند.

وی افزود: از همه اساتید، طراحان، هنرمندان، هنرجویان و دیگر علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان دعوت می‌شود طرح پیشنهادی خود را تا پایان وقت اداری سه‌شنبه ۳۱ مردادماه با رعایت ویژگی‌ها و توضیحات و از طریق پل‌های ارتباطی ذکر شده در شرایط فراخوان، به این معاونت ارسال کنند.

معاون میراث‌فرهنگی استان گلستان با بیان اینکه زمان اعلام نتایج این فراخوان پنجم شهریورماه خواهد بود، اظهار کرد: به بهترین طرح ارسالی و برگزیده توسط معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان مبلغ ۲۰ میلیون ریال اهدا خواهد شد.

حسینقلی‌زاده گفت: جلسه توجیهی و شرایط اختصاصی در محل موزه میراث روستایی گلستان در پارک جنگلی قرق شهرستان گرگان در روز یکشنبه ۱۵ مردادماه برگزار می‌شود و حضور در این جلسه توجیهی برای علاقه‌مندان به شرکت در این فراخوان الزامی است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس ۰۹۳۸۹۵۵۳۷۶۵ تماس حاصل کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1418433

مهمترین اخبار ایران و جهان: