نیوز سیتی!
25 مرداد 1402 - 08:49

دستگاه‌های بدهکار قبوض برق تذکر می‌گیرند

استاندار سمنان گفت: به دستگاه‌های پرمصرف در مصرف برق و دستگاه‌هایی که بدهی بهای برق مصرفی را پرداخت نکرده‌اند، تذکرات لازم داده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در بازدید از مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان، ضمن قدردانی از اقدامات و خدمات تلاشگران صنعت توزیع برق در راستای عدم اعمال خاموشی در بخش خانگی اظهار کرد: تأمین انرژی پایدار برای تمام حوزه‌ها یک الزام به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: بخش خانگی،به جهت اینکه با عامه مردم سروکار دارد، از اولویت و اهمیت خاصی برخوردار است و باید اطمینان‌بخشی در این زمینه به مردم انجام شود.

استاندار سمنان با اشاره به توانمندی بخش‌های تولیدی استان یادآور شد: اینکه 60 درصد از مصرف برق در استان به بخش تولید اختصاص دارد، بسیار خوب است و به این خاطر لازم است تا اقدامات مدیریتی برای مصرف بهینه انرژی در این واحدها به انجام رسیده و هرگونه جابه‌جایی بار و مدیریت آن در کارگروه‌های مخصوص و جلسات هماهنگی با صنایع همانگونه که تاکنون اقدام شده، مطرح و تصویب شود.

هاشمی تأکید کرد: بنا بر دستورالعمل ابلاغی تمام دستگاه‌های اجرایی استان مکلف هستند با توجه به جابه‌جایی ساعات فعالیت خود، مصرف انرژی خود را کاهش دهند و این موضوع را مانند بخش‌های دیگر مدیریت کنند.

استاندار سمنان گفت: به دستگاه‌های پرمصرف در حوزه مصرف برق و دستگاه‌هایی که بدهی بهای برق مصرفی را پرداخت نکرده‌اند، تذکرات لازم داده شود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1445177

مهمترین اخبار ایران و جهان: