نیوز سیتی!
12 مرداد 1402 - 14:38

دغدغه های مردم جنوب تهران در حوزه درمان به حداقل می رسد

ری- سرپرست فرمانداری ویژه ری گفت: دغدغه های مردم جنوب تهران با افتتاح پروژه های بهداشت و درمان در این حوزه به حداقل می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بشارت ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید بهرام عین الهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی از بخش‌های مختلف بیمارستان هفتم تیر ری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به سفری که رئیس جمهور در بهمن ماه سال گذشته به شهرری داشتند، موضوع بخش درمان در اولویت قرار گرفت و در حوزه بیمارستان هفتم تیر مصوباتی نوشته شد.

بشارت با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرری و بازدید از بیمارستان هفتم تیر گفت: طی این بازدید مشخص شد که پروژه بیمارستان پیشرفت چشمگیری نداشته و دستوراتی توسط وزیر بهداشت ابلاغ و مقرر شد طی سه ماه آینده بازدیدی دوباره هم به جهت بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی و هم به لحاظ پروژه اورژانس صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری افزود: در ادامه سفر وزیر بهداشت به ری بازدیدی از بیمارستان الهام که یکی از دغدغه‌های بخش کهریزک است انجام شد.

وی عنوان داشت: بیمارستان الهام به لحاظ جغرافیایی در امتداد کمربندی دوم قرار دارد و مردم حسن آباد فشافویه هم می‌توانند از این بیمارستان استفاده کنند و با ۴۰ درصد پیشرفت به بخش دولتی واگذار شود و با تعیین زمان بندی بتوانند افتتاح کنند.

معاون استاندار تهران در ادامه به بازدید بیمارستان فیروزآبادی اشاره کرد و بیان داشت: این مجموعه از بیمارستان‌های خوب جنوب تهران است و دستور داده شد که برای تجهیز از مجموعه دولت استفاده شده و انشاالله در هفته دولت به افتتاح می‌رسد.

سرپرست فرمانداری ویژه ری اظهار داشت: مجموعه دولت به خصوص بخش درمان قدم‌های خوبی برداشته شده و پروژه‌های نام برده در زمان بندی مناسب افتتاح خواهد شد و بخش از دغدغه‌های جنوب تهران به حداقل خواهد رسید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1424533

مهمترین اخبار ایران و جهان: