نیوز سیتی!
14 مرداد 1402 - 19:33

کارت بازیکنان سه تیم صادر شد/ هشدار به خاطر بازیکنان جدید چند تیم

مدیر نقل و انقالات سازمان لیگ فوتبال گفت: در صورت عدم تکمیل پرونده باشگاه برای بازیکنان جدید خود آنها نمی‌توانند در هفته اول بازی کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، فرشید طاهری درباره آخرین وضعیت تیم‌ها برای ثبت قرارداد و دریافت کاری بازی بازیکنان خود گفت:: سه باشگاه تراکتور تبریز، نساجی مازندران و ملوان بندرانزلی پرونده بازیکنان خود را جهت ثبت نام و صدور کارت به موقع به سازمان لیگ فوتبال ایران تحویل داده اند و کارت بازی تمامی بازیکنان قدیمی و جدید این باشگاه‌ها صادر شده است. به همین دلیل باید از مدیریت این سه باشگاه به دلیل رعایت دقیق و به موقع قوانین نقل و انتقالاتی تشکر و قدردانی کنم.

مدیر نقل و انتقالات سازمان لیگ فوتبال افزود: باشگاه‌های دیگر مثل گل گهرسیرجان، آلومینیوم اراک و پیکان تهران هم مراحل پایانی صدور کارت بازیکنان قدیم و جدیدشان در حال سپری شدن است. باشگاه‌هایی که هنوز برای ثبت نام قرارداد بازیکنان جدید خود اقدام نکرده اند مهلت اندکی برای تکمیل پرونده‌ها دارند ولی کارت بازی بازیکنان قدیمی این باشگاه‌ها نیز بدون مشکل صادر و در اختیارشان قرار خواهد گرفت اما در صورت عدم تکمیل پرونده بازیکنان جدید نمی‌توانند در هفته نخست از وجود آنها استفاده کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427533

مهمترین اخبار ایران و جهان: