نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 11:21

عنایت فرمانده کل قوا به ناوگروه ۸۶ موجب ارتقای روحیه رزم ارتش شد

فرمانده کل ارتش گفت: لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش گفت: از خشنودی و ابراز لطف ویژه فرمانده معظم کل قوا بسیار مسروریم و تکلیفی سنگین‌تر را بر دوش خود احساس می‌کنیم. ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی به وجودتان افتخار می‌کند.

وی دیدار صمیمانه کارکنان غیور ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی و خانواده‌های این عزیزان با مقام معظم رهبری را ذخیره‌ای ارزشمند برای ارتش دانست و با اشاره به شور و شعف و ابراز خرسندی خانواده‌ها از این دیدار و ایجاد روحیه مضاعف در آنان، خاطرنشان کرد: حضرت امام خامنه‌ای عزیز با این دیدار و بیانات راهگشا و امید بخششان، بر تقویت حرکت رو به رشد نیروی دریایی، با عنایت به گذشته ارزشمند سال‌های پس از پیروزی انقلاب تا امروز پرافتخار، تاکید فرمودند.

فرمانده کل ارتش افزود: با سرلوحه قرار دادن رهنمودهای دوراندیشانه فرمانده معظم کل قوا، این حرکت رو به جلو باید توسط نیروی دریایی ارتش با قدرت ادامه یابد و امیدواریم این نیروی راهبردی به افتخارات بیشتری نیز دست پیدا کند.

امیر سرلشکر موسوی اذعان داشت: لطف و عنایت ویژه فرمانده معظم کل قوا در دیدار با خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ نداجا موجب ارتقای روحیه رزم کارکنان ارتش شد.

وی در ادامه با اشاره به عظمت صبوری و همراهی خانواده‌های کارکنان ناوگروه ۸۶ گفت: از آن روزی که ناوگروه حرکت کرد تا همین امروز، با هر یک از این عزیزان، از کودکان تا بانوان و مادرانی که چندین فرزند دارند و پدران و مادران آنها مواجه می‌شوید، نگاهشان به این ماموریت، نگاهی غرورآمیز و افتخارآفرین است که خودشان را در این موفقیت بزرگ سهیم می‌دانند.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه یکی از معروف‌ترین سرمشق‌های زندگی که در جریان قیام عاشورا و نهضت حسینی (ع) شنیده شده، کلام مبارک حضرت زینب کبری (س) است که فرمودند: «ما رأیت الا جمیلا».

وی افزود: شما عزیزان نیز از پایین‌ترین تا بالاترین درجات و خانواده‌های صبور و شریف‌تان هر جا سخن گفتید، از اعماق وجودتان از زیبایی و نتیجه دلنشین و ماندگار صبر و استقامت خود و همسران و فرزندان و پدرانتان گفتید. ملت بزرگ و قهرمان ایران سربلند اسلامی با دیدن این روحیه متعالی، به وجودتان افتخار می‌کنند و در دلشان امید به وجود چنین رزمندگانی تقویت می‌شود.

امیر سرلشکر موسوی ادامه داد: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی نیز وقتی با روحیه خستگی‌ناپذیر عزیزان ما در دریاها و اقیانوس‌ها و همراهی و همدلی صبورانه خانواده‌هایشان که ۸ ماه دوری را با وجود مشکلات، تحمل کردند، مواجه می‌شوند، چاره‌ای جز تغییر راهبرد در اجرای نقشه‌های شوم خود علیه ایران عزیز و این ملت قدرشناس و بصیر ندارند.

در ادامه این مراسم، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، لوح مزین به پیام درود فرماندهی معظم کل قوا خطاب به فرماندهان کارآمد و دریانوردان شجاع ناوگروه ۸۶ را به امیر دریادار شهرام ایرانی اهدا و از آحاد فرماندهان و دریادلان مومن و غیور این ناوگروه و خانواده‌های گرانقدرشان تجلیل کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1433433

مهمترین اخبار ایران و جهان: