نیوز سیتی!
18 مرداد 1402 - 18:41

هزینه درمان بیماران خاص و صعب العلاج با بیمه تکمیلی روزانه پرداخت می‌شود

مدیر شرکت بیمه آتیه‌سازان حافظ اصفهان گفت: با بیمه تکمیلی این شرکت امکان پذیرش در مراکز درمانی بدون نگرانی و به طور قطع محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد ولی پور در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: این شرکت زیر مجموعه بیمه سلامت ایران است که حدود ۲۲ سال در ارائه خدمات بیمه تکمیلی فعالیت دارد و بیمه‌شده ساکن اصفهان و تحت پوشش با مراجعه به مراکز درمانی قطعا پذیرش می‌شود.

وی افزود: این شرکت دولتی در درمان افتخار دارد که ۷.۵ میلیون نفر در کشور و در اصفهان به ۶۰۰ هزار نفر ارائه خدمات می‌دهد و در راستای اجرای اهداف درمان و سلامت باری را از دوش درمان کشور برداشته است.

ولی‌پور با بیان اینکه با بزرگترین بیمارستان‌ها قرارداد دارد، گفت: حدود ۸۰۰ مرکز درمانی با شرکت  قرارداد دارند و بیمارستان و مرکز درمانی نیست که با بیمه آتیه سازان قرارداد نداشته باشد.

وی ادامه داد: بیمه‌شدگان با ارائه کد ملی به راحتی می‌توانند از خدمات درمانی استفاده کنند و به بیماران صعب‌العلاج و‌ خاص نیز خدمات ویژه ارائه می‌شود که از مرحله تشخیص و درمان به صورت آنلاین خدمت دریافت می‌کنند.

وی افزود: این بیماران می‌توانند برای دریافت دارو به داروخانه‌های دولتی و دانشگاهی مراجعه کنند و عقد قرارداد با بیمارستان‌های شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این شرکت است که کاهش ایاب و ذهاب و مراجعه به اصفهان را به همراه داشته است.

ولی‌پور با بیان اینکه توسعه عقد قراردادها با مراکز درمانی در دستور کار است، گفت: علاوه بر بیمارستان‌های طرف قرارداد، قرارداد با مراکز درمانی داخل بیمارستان‌ها دردستور کار است.

وی با اشاره به بهره برداری آپ موبایلی گفت: بیمه شدگان فاکتورهای درمانی را می‌تواند از طریق اپلیکشن بارگزاری و از این طریق سریع خدمات دریافت کنند.

وی ادامه داد: در بیماران خاص و صعب العلاج هزینه روزانه پرداخت می‌شود و یک خط ویژه برای آنها تعریف شده است.

ولی‌پور با بیان اینکه در حوزه آزمایشگاهی با ۸۰ آزمایشگاه اصفهان قرارداد داریم، گفت: تاکید بر خدمات تشخیصی است که در کاهش هزینه‌های درمانی و کاهش جمعیت بیماران خاص موثر است و محدودیتی در پرداخت و پوشش دارو ندارد.

وی خاطر نشان کرد: جایگاه اصفهان، در حوزه درمان بعد از تهران دومین استان به لحاظ جمعیتی و اولین در کشور به لحاظ مراکز درمانی طرف قرارداد است، با ۹۵ درصد بیمارستان های دولتی و در شهرستان‌ها با تمام بیمارستان‌ها قرارداد داریم.

پایان پیام/۶۳۱۳۸/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1434477

مهمترین اخبار ایران و جهان: